וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי החוק: העובדים יוצאים בתחינה לראש לממשלה

27.5.2014 / 11:19

עובדי רשות השידור, אשר החוק לסגירתה ופתיחתה מחדש עבר אתמול במליאת הכנסת, קוראים לראש הממשלה להתערב כדי "להגן על הנכס" ועל השידור הציבורי. "יש רבים בישראל שאינם מסתפקים בבית האח הגדול"

עובדי רשות השידור פנו הבוקר (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו וקראו לו "להתערב אישית, כדי להגן על הנכס הקרוי שידור ציבורי בישראל". העובדים טוענים כי החוק שעבר אתמול בקריאה ראשונה בכנסת, ואשר קובע את סגירת הרשות ופתיחה מחודשת שלה, "אינו מוביל להבראה אלא לקבורה סופית".

"אנו מאמינים כי יש רבים בישראל שאינם מסתפקים בבית קהאח הגדול' והם קהל יעד לשידור איכותי, שאינו נגזר משיקולי רייטינג בלבד", כתבו. "להווה ידוע כי 'קול ישראל' מצטיין בשידוריו וזוכה לאחוזי האזנה גבוהים. בתהליך הבראה נוכל להשיג איכות וצפייה גם יחד".

הקריאה הפומבית לראש הממשלה היא חלק ממאבק העובדים בפעילות שר התקשורת גלעד ארדן לשינוי השידור הציבורי - מאבק שנחל עד כה כשלון. המלצות ועדת לנדס על פירוק רשות השידור הקיימת והקמת רשות שידור חדשה תוך ביטול האגרה עוצבו לכדי הצעת חוק וזו עברה כאמור אתמול במליאת הכנסת בקריאה ראשונה. המהלכים של ארדן נתמכים על ידי ראש הממשלה.

העובדים טוענים כי החלטותיו של השר ארדן מתקבלות בלא שיתקיים משא ומתן של ממש בינו לבין ועדי העובדים היציגים. "פגישות לכאורה נקבעות לאחר שהצעת החוק לקבורת רשות השידור עוברת משוכות נוספות – והנכונות לשיח אמיתי היא מראית עין בלבד", טענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully