וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא המון עית!ן

הקמפיין החשאי של ”ישראל היום” מתרחב: סלבריטאים הנהנים מעשרות אלפי עוקבים הצטלמו עם העיתון והעלו את התמונות לחשבונות האינסטגרם, הפופולארים בקרב בני נוער

לא רק רותם סלע וצביקה פיק נתפסו "בטעות" מחזיקים מותג ביד: כמה סלבריטאים בתחילת דרכם העלו בימים האחרונים לחשבונות האינסטגרם שלהם תמונות בהן הם מצולמים עם העיתון "ישראל היום", בתזמון שמריח מתוכן שיווקי. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, ב"ישראל היום" החליטו לאחרונה להרחיב את הקמפיין נגד הצעת "חוק החינמונים" ונגד המתחרה "ידיעות אחרונות" - ולהרחיב אותו מדפי העיתון אל עבר הרשתות החברתיות. בעיתון מנהלים את קמפיין הניו-מדיה בצורה מוצנעת, ולא מודים כי הם עומדים מאחוריו.

וכך, תוך כמה ימים הצטלמו קוראים עם העיתון: הדוגמנית ומשתתפת "האח הגדול" אור דניאל (120 אלף עוקבים), משתתף "TLV עושים את תל אביב" אסף גורן (29 אלף עוקבים) ומשתתף "האח הגדול" דור דמארי (27 אלף עוקבים). השלושה, אשר חשבונות האינסטגרם שלהם פופולארים במיוחד בקרב בני נוער וצעירים, העלו תמונות שלהם השבוע מצולמים כאשר הם מעיינים בעיתון וציינו את שמו, כדי שלא יהיו טעויות.

הסוכנת של אור דניאל, אלינור שחר, סרבה לענות על שאלות ומסרה "אין תגובה". מסוכנות "שרית & לורנס" המייצגת את אסף גורן, הכחישו את הדברים ובתגובה לשאלה האם מדובר בחלק מקמפיין חשאי אמרו "זה לא קמפיין, הוא סתם העלה את התמונה ולא קיבל שקל להעלות את התמונה הזאת". סוכנו של דור דמרי, רונן אור-צרפתי, היה היחיד שהודה כי מדובר בחלק מקמפיין שיווקי. "לדעתי מדובר בדבר חד פעמי", סייג, אולם על מנת לענות לשאלות ביקש זמן "לבדוק את הדברים". ב"ישראל היום" סרבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully