וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עלתה למשלם המיסים פעילות ועדת לנדס?

24.6.2014 / 12:49

פרסום ראשון: משרד התקשורת ייאלץ לחשוף את עלויות פעילות הוועדה וכן את שכרם של החברים בה - זאת בעקבות בקשה שהוגשה לפי חוק חופש המידע

כמה עלתה למשלם המיסים פעילות ועדת לנדס, או בשמה המלא "הוועדה לבחינת המתווה לשידור הציבורי העתידי" אשר הגישה לפני כמה חודשים את המלצותיה שעל בסיסן נוסח חוק השידור הציבורי הנדון בימים אלה בכנסת?

מאות עובדי הרשות הפגינו מול בית רה"מ: "ארדן לוקח ממעמד הביניים"

לוואלה! ברנז'ה נודע כי משרד התקשורת ייאלץ, ככל הנראה, לחשוף את עלויות פעילות הוועדה וכן את שכרם של החברים בה רם לנדס, קרני זיו, יאיר אלוני, צביקה גולדברג וג?קי לוי - וזאת בעקבות בקשה לפי חוק חופש המידע שהגישה לאחרונה אגודת העיתונאים בירושלים. האגודה התנגדה להקמת הוועדה, לדו"ח שהוציאה ולהצעת החוק שנידונה בימים אלה בוועדת אלהרר לקראת קריאה שנייה ושלישית.

בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד לואיז ספורטס ממשרד גלעד שר קדרי ושות' לממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד התקשורת עו"ד ניצן ליבנה, דורשת האגודה למסור לידיה מסמכים בדבר עלויות הקמת הוועדה ופעולותיה, את היקף התקציב שלה והמקור שלו.

באגודה דורשים גם לדעת כמה כסף קיבלו חמשת חברי הוועדה על פעילותם. הוועדה הוקמה בתחילת חודש ספטמבר 2013, והיא סיימה את עבודתה עם הגשת ההמלצות לשר גלעד ארדן במרץ 2014, ובסך הכל שבעה חודשי עבודה.

תגובת משרד התקשורת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully