וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן לעובדי קול ישראל: "עושים קמפיין במיליונים ומוליכים אנשים שולל"

30.6.2014 / 13:29

בדיון שהתקיים הבוקר בוועדת אלהרר אמר שר התקשורת כי הוא "מצר על ניצול תמימותם של אושיות תרבות ורוח להטעייה מכוונת - הרדיו לא ייסגר"

שר התקשורת גלעד ארדן ברכטיס צהוב לקמפיין "אל תסגרו את הרדיו", אליו גייסו עובדי רשות השידור אושיות תרבות ורוח: בדיון שהתקיים הבוקר (שני) בוועדת אלהרר אמר ארדן כי הוא "מצר על ניצול תמימותם של אושיות תרבות ורוח להטעייה מכוונת - הרדיו לא ייסגר". ארדן חידד את ההתייחסות של החוק לקול ישראל, ואת כך שבשום שלב לא הציע החוק את סגירת הרדיו.

בין האישים שהתבטאו לאחרונה נגד סגירת הרדיו, לכאורה, היו דנה ברגר, דני רובס, רבקה מיכאלי, ופרופ' אסא כשר. ועד עיתונאי הרדיו אף הפיץ לתקשורת תוצאות של סקר שערך, לפיו "79% מהציבור נגד סגירת שידורי הרדיו של קול ישראל", וכי "גם בפילוח לפי מגזר, גיל ודתיות ניכרת באופן מובהק ההתנגדות לסגירת הרדיו" - כל זאת בעוד החוק החדש אינו מציע כלל סגירה שכזו.

"מדובר בטענות לא נכונות שכן אין שום כוונה במסגרת החוק החדש לסגור את הרדיו אלא להיפך, לעגן את פעילותו על כל רבידו ותחנותיו בחוק, דבר שלא קיים היום בחוק רשות השידור", אמרו היום במשרד התקשורת. ארדן עצמו הוסיף כי "בפעם הראשונה יעוגן מעמדו של הרדיו בחוק. זאת התקדמות אדירה".

"אני כאן כדי להשמיע את קולם של אנשי העשייה האמיתית ברשות השידור שדעתם נרמסת", הוסיף. "החוק הזה הוא הסיכוי היחיד של עובדי הרשות לביטחון כלכלי. בלעדיו, הרשות תתמוטט בקרוב והעובדים יצאו מופסדים, עם תנאי פרישה מינימליים.יש לכם כלי שידור, אתם עושים קמפיין במיליונים ומוליכים אנשים שולל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully