וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך המהומות במזרח י-ם: צלמת וואלה! חדשות נפצעה בפניה מכדור גומי

2.7.2014 / 13:03

צלמת וואלה! חדשות טלי מאייר נפצעה בראשה מכדור גומי שנורה לעברה בעת שעסקה בסיקור הפגנות המחאה במחנה בית חנינא-שועפט שבמזרח ירושלים ופונתה לבית החולים. צלם נוסף שסייע לפנותה נפגע גם הוא

צלמת וואלה! חדשות טלי מאייר נפצעה בראשה הבוקר (רביעי) מכדור גומי שנורה לעברה בעת שעסקה בסיקור הפגנות המחאה במחנה בית חנינא-שועפט שבמזרח ירושלים. הצלמת נפגעה בלסת ופונתה לבית החולים הדסה הר הצופים להמשך בדיקות.

צלם נוסף של אתר "אקטיבסטילס" אשר שהה לצידה וסייע לפנותה נפגע גם הוא, לאחר שנורה בעורפו.

ארגון העיתונאים גינה את המקרה, ומסר היום כי "מדובר באירוע נוסף שמהווה חלק מרצף אירועים בהם המשטרה פועלת באלימות כלפי עיתונאים ובכך מונעת מהם מלבצע את תפקידם. אין זו פגיעה רק בעיתונאים עצמם, אלא פגיעה באזרחי ישראל שבשליחותם אותם עיתונאים פועלים כדי להביא להם את המידע מהמתרחש בשטח".

פגיעה של כוחות הבטחון הישראלים בעיתונאים וכלי תקשורת הביאו להתדרדרות חסרת תקדים בדירוג של ישראל במדד חופש העיתונות הבינלאומי. ישראל התדרדרה 20 מקומות למקום ה-112, הנמוך ביותר שבו דורגה אי פעם. המחברים הסבירו את הדירוג בהסלמה של פעילות צה"ל בשטחים והשלכותיה על הסיקור התקשורתי באזור, כמו גם פגיעה פיזית בעיתונאים ובבניינים של כלי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully