וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יוסי ורשבסקי ישמש כמנכ?ל ערוץ 10

16.7.2014 / 9:36

בעלי ערוץ 10 יוסי מימן מינה את יוסי ורשבסקי למנכ?ל הערוץ במקום רפי גינת, שנתיים אחרי שפרש מהתפקיד בשל "מיצוי כוחות". הוא ייכנס לתפקיד היום

יוסי ורשבסקי מונה לתפקיד מנכ?ל ערוץ 10, והוא ישוב לנהל את הערוץ. הוא ייכנס לתפקידו כבר היום (רביעי), כך מודיע בעל השליטה בערוץ יוסי מימן. הוא שימש עד לאחרונה כיו"ר מחלקת המדיה של קבוצת "פובלסיס".

ורשבסקי פרש מתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 לפני שנתיים, ונימק את הפרישה ב"מיצוי כוחות" מול מאבקי ההישרדות של הערוץ. הוא הוחלף באופן זמני על ידי יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים של ערוץ 10 ודירקטור בחדשות 10, שמילא את התפקיד בפועל עד למינויו של רפי גינת. הלדמן מועמד גם הוא לנהל את הערוץ במקום גינת.

מדוע עזב רפי גינת את ערוץ 10?

ורשבסקי נחשב למי שניווט את ערוץ 10 במשבר הקיומי שפקד אותו בשנת 2009 והוביל אותו לעמוד בכל מחויבויות הרגולציה ולהשלים כל מחויבויות העבר. בטרם מונה למנכ"ל ערוץ 10 שימש ורשבסקי במשך שלוש שנים כמנכ"ל הארץ, ונמנה על סגל העיתון כ-20 שנה עד שעזב בשנת 2008.

יוסי מימן, מסר הבוקר: "אני שמח להשיב את המושכות של הערוץ לידיו של יוסי ורשבסקי. ערוץ 10 חווה משברים במהלך שתים עשרה שנות פעילותו, ואני בטוח כי תחת הנהגתו של יוסי הערוץ יצעד להישגים לטובת ציבור הצופים וימשיך להיות מקור פרנסה למשפחות רבות בתעשיית התקשורת בארץ. בפני יוסי עומדות משימות לא פשוטות שהראשונה שבהן הינה לאזן את פעילות הערוץ, תהליך שיהווה את הבסיס להמשך פעילות הערוץ בזיכיון בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully