וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיח. פורנו. גרפי.

21.7.2014 / 10:09

"אדם מר", "מתוסכל", "שקרנית", "גונבת דעת" ו"קשקשן" הן רק חלק מהמחמאות שהרעיפו האחד על השני קולגות העבר עיתונאי "הארץ" אורי משגב והמעצבת הראשית של ידיעות אחרונות אורנה אושרי. לוואלה! ברנז'ה יש תיעוד נדיר של הטקסט

עם התארכות העימות הצבאי כך מעמיק הפילוג בעם, והנה הוא הגיע אל קולגות העבר עיתונאי "הארץ" (וידיעות אחרונות לשעבר) אורי משגב והמעצבת הראשית של ידיעות אחרונות (ומוסף הארץ לשעבר) אורנה אושרי. האחרונה הגיבה בביקורתיות למשגב על מאמר שכתב, הוא ענה בכעס, היא הפכה את הדברים לפומביים, מקומות עבודה קודמים הושמצו - ואז כל דיון הפייסבוק הושמד. לוואלה! ברנז'ה יש תיעוד, כמעט ולא נגענו.

ההיתקלות בין הצדדים החלה לאחר שמשגב כתב בעמוד שלו שראש ממשלת טורקיה ארדואן הוא אנטישמי. אושרי, תוהה האם יש "הוראה מלמעלה" בעיתון הארץ לקחת ימינה בעיתות מלחמה, הגיבה למשגב בעוקצנות: "אני מבינה שבעיתון הארץ ביקשו מכל הכותבים להיות קצת פחות אנטישמים בימים אלו. הלא אתה עצמך חושב שמדינת ישראל גרועה כנאצים, פשיסטית וגזענית, וכתבת את זה באין ספור דרכים - גם אם לא השתמשת במילה המפורשת".

אורי משגב התרתח, ענה לה בפומבי ואז התחרט ושלח את הדברים באופן פרטי. "אורנה את אדם מר, מתוסכל, ובנוסף גם שקרנית וגונבת דעת. טיפשה את לא, לכן את יודעת בדיוק מה כתבתי ומה לא כתבתי, ואולי אפילו יכולה להיות לך הבנה מה תפקידה של השוואה היסטורית כשהיא עוסקת בדפוסים ובמהלכים. ואם לא, אין לי כוח להסביר לך. אנטישמית תקראי לעצמך. בדבר אחד אני מסכים: פאשיזם וגזענות בהחלט יש כאן בשפע, הרבה בזכות תרומה של מגלגלי עיניים כמוך".

אושרי הגיבה ב"קשקשן. אני אדם אופטימי, חברותי ואוהב אדם. כל מילות התואר שגייסת - מעידות שהפוסל במומו פוסל", ומשגב עצמו המשיך את הקו: "את אדם מתוסכל ואכול קנאה, שנינו יודעים באיזה עיתון את עובדת ומה זה גורם לך להרגיש, כי שנינו היינו במצב הזה ואני פשוט ניצלתי ממנו באדיבות מתנת הפיטורים".

אושרי: "בסך הכל, שנינו נמצאים בצד השמאלי של המפה"

משגב נחלץ להגנת עיתונו, וכתב כי זה "מחליא בעיני מה שאת מרשה לעצמך לכתוב על 'הארץ' ועל אנשים שכותבים בו, ואני ממש אשמח לסיכום הדדי שבו תימנע כל תקשורת בינינו. אני ממש אסתדר בלי החברותיות ואהבת האדם שלך". אושרי הודתה כי היא "מתעבת את מה שנהייה מעיתון 'הארץ', וחיה בהשלמה סבירה עם העיתון העממי שאני עובדת בו עכשיו".

אושרי מוסרת כי פיוס מהיר הושג בין הצדדים: "משגב התנצל, טען שזה לא ראוי להעלות תכתובת פרטית בפומבי, אני קיבלתי את טענתו והסרתי את הפוסט", היא אומרת לוואלה! ברנז'ה. "בסך הכל שנינו נמצאים בצד השמאלי של המפה, גם אם מפרידים בין עמדותינו כמה מטרים טובים לכאן או לכאן. הוויכוח אינו על אידיאולוגיה אלא על אופן ההתיייסות לישראל ולישראליים בימים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully