וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוי וגמור

23.7.2014 / 16:27

האם מחלקת המנויים של ידיעות אחרונות מנצלת את גל הגינויים כלפי "הארץ" במהלך העימות הצבאי לטובת מכירת מנויים? ממידע שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה עולה שכן. הנה דוגמא

האם מחלקת המנויים של ידיעות אחרונות מנצלת את גל הגינויים כלפי עיתון "הארץ" במהלך העימות הצבאי לטובת מכירת מנויים? ממידע שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה עולה שכן, והנה אחת הדוגמאות לכך.

המנוי אינו זמין: גל ביטולי מנויים ב"הארץ"

עורך נענע10 לשעבר אורי רפאל באום תאר בפייסבוק כי קיבל טלפון ממחלקת המנויים של העיתון, שם יוצאים בימים אלה במבצע מיוחד למצטרפים בו הם מציעים מנוי לעיתון במהלך השבוע במחיר על עיתון הסופ"ש בלבד. רפאל-באום ענה "אני לא מעוניין, תודה".

אשת מכירות: "אתה מנוי על עיתון אחר, אם אפשר לשאול?"

רפאל באום: "כן"

אשת מכירות: "איזה עיתון, אם אפשר לשאול?"

רפאל באום: "הארץ"

אשת מכירות: "ואתה מרוצה ממנו בימים האלה? מהדרך שבה הוא מתנהל בזמן המבצע בעזה?"

רפאל באום: "רגע, את מותחת ביקורת על התנהלות עיתון הארץ בתקופה הזאת בזמן שאתם מנצלים את המצב כדי לאסוף מאוכזבים?"

גורם בענף העיתונות אמר בהקשר זה כי זכורים לו מקרים דומים בהם השתמשו מתחריו של עיתון "הארץ" בהלך הרוח הציבורי על מנת להשמיץ אותו בבואם למכור מנויים, למשל, במהלך מלחמת לבנון השנייה. בשיחה שנערכה מטעם וואלה! ברנז'ה עם מחלקת המנויים של ידיעות אחרונות, כאשר הובעה התלבטות בין מנוי ל"ידיעות אחרונות" או "הארץ", אמרה אשת המכירות כי "אני לא אוהבת את עיתון 'הארץ' כי הוא נוגד את הדעות שלי, בידיעות אחרונות לעומתו מציגים את כל הדעות".

ומה הציע לפיד?

מוקדניות המכירות בקבוצה, לא לבד: הבוקר התפרסם בעמוד הדעות של ידיעות אחרונות מאמר מאת עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר וכיום יו"ר מפלגת "יש עתיד" הנחשב מקורב למו"ל העיתון נוני מוזס, שר האוצר יאיר לפיד, ובו התייחס להקצנת השיח בחברה הישראלית בימים האחרונים ואף הציע, כפתרון, ביטול המנוי לעיתון המפרסם דעות קיצוניות - כשהוא מרמז כי מדובר בעיתון הארץ.

להקצנת השיח מנה כדוגמא את "גדעון לוי וחנין זועבי, בנצי גופשטיין והנערים הזועקים 'מוות לערבים', המפגינים הקוראים 'ישראל רוצחת' והמפגינים שבאו להרביץ להם, הטוקבקיסטים מימין ומשמאל, המקללים, המאיימים, האלימים".

"אסור לנו לשתוק יותר", כתב. "האמת קיבלה צו 8, והיא צריכה להגיע לשטח הכינוס של החברה הישראלית. אנחנו צריכים להתחיל להגיב ברגליים: לבטל את המינוי, לחסום את המשתמש, לדווח למשטרה, לא לעמוד מן הצד".

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully