וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לרגל המצב

23.7.2014 / 17:29

"מתכונת השידורים בה אתם משדרים נותנת מענה חיוני ורציף, תוך גילוי הרגישות הנדרשת", כותב היום מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד לעובדי חברות החדשות ומבקש לחזק את ידיהם. גם וואלה! ברנז'ה ממתינה למכתב תשבוחות

עובדי חברות החדשות של ערוץ 2 וערוץ 10 הנמצאים בחודש האחרון תחת עבודה מאומצת במיוחד, קיבלו היום איגרת חיזוק מהמפקח על שידורי הטלוויזיה המסחרית - מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שי באב"ד.

"אני מבקש לברך אתכם על פעילותכם במהלך השבועיים האחרונים, מאז החלה הלחימה ברצועת עזה", כתב באב"ד במכתבו לחברות החדשות. "מתכונת השידורים בה אתם משדרים נותנת מענה חיוני ורציף, תוך גילוי הרגישות הנדרשת, לצורך של הציבור בישראל לקבל מידע עדכני, מהימן ואיכותי לגבי ההתרחשויות הצבאיות והמדיניות במהלך כל שעות היום והלילה. אנו מודעים למאמצים הכבירים שנעשים בתקופה קשה זו ומבקשים לחזק את ידכם ואת ידי כל העובדים בערוץ ובחברת החדשות בתקופה מורכבת זו", כתב באיגרת, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה.

מאז תחילת העימות הצבאי: יותר מ-250 פניות של צופים

הרשות השנייה משבחת את אנשי החדשות, בד בבד שאנשיה מוצפים בימים אלה במבול של תלונות על השידורים המיוחדים. בנציבות פניות הציבור התקבלו מאז תחילת העימות הצבאי יותר מ-250 פניות של צופים, ואלה עסקו בעיקר בחוזר איזון תקשורתי בין ימין ושמאל, תלונות על דיווחים של מיקומי נפילות טילים, וזריעת פאניקה מיותרת בעת שידור אזעקות מוקלטות.

"סף הרגישות בכל הנוגע לחוסר איזון בין שמאל לימין גבוה מאחר וגילוי הפטריוטיות גבוהים יותר בקרב רבים מהצופים לעומת תקופה של שיגרה", הסביר דוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות השנייה שאמר כי הנציבות עצמה פועלת במתכונת חירום והמענה הניתן לפונים הוא כמעט מידי. "במקרים של ביטחון אישי פועלת הנציבות ישירות מול מנכ"לי חברות החדשות בניסיון למצוא פתרון לבעיות שמעלים הצופים, ובהזדמנות זו אני מבקש לשבח את מנכ"לי חברות החדשות שלמרות לחץ העבודה האדיר בו הם נתונים הם קשובים ופועלים לתקן את שמתבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully