וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגינים לאמנון אברמוביץ', נכה ומחזיק בצל"ש הרמטכ"ל: "בוגד, מחבל"

30.7.2014 / 12:03

האלימות נגד אנשי שמאל ועיתונאים גולשת שוב לשטח, עם הפגנה שנערכה אמש מול אולפן חדשות 2 בקריה, בה כוונה האש כלפי אמנון אברמוביץ', שחולץ מהאזור ברכבו של מפקד המחוז של המשטרה

האלימות המדוברת ברשתות החברתיות מגיעה אתמול בערב (שלישי) שוב לשטח, הפעם נגד התקשורת: כ-150-200 אנשי ימין עטופים בדגלי ישראל התגודדו מול אולפן חדשות 2 בקריה, וקראו קריאות נגד הפסקת האש ונגד "השמאל".

על פי גורם שנוכח במקום, ההפגנה, שאירעה בשעת המהדורה המוקדמת (19:30-20:00) הפכה מהר מאד להשתלחות אישית באנשי חדשות 2, כאשר עיקר האש כוונה כלפי הפרשן המדיני של החברה אמנון אברמוביץ', עליו צעקו "בוגד", "מחבל", "חבל שלא נהרגת במלחמה" וקריאות דומות נוספות. לצד אברמוביץ' ישבו דני קושמרו ודנה וייס, ועל פי אותו גורם מדובר היה "במרחק יריקה מהמפגינים שנקטו בקללות ובאלימות מילולית חסרת תקדים".

האירוע הסתיים בכך שמפגינים צרו על הכניסה למתחם ואברמוביץ' חולץ באמצעות רכבו של מפקד מחוז מרכז של המשטרה. בהקשר זה, לוואלה! ברנז'ה נודע כי במשטרה הוחלט כי שלא לאשר יותר הפגנות בסגנון זה סמוך לנקודות שידור.

אמנון אברמוביץ' נפצע במלחמת יום כיפור בקרבות באזור תעלת סואץ ונכווה באורח קשה בפניו ובגופו, אך המשיך לנהוג בטנק משום שהיה סבור שנשארו בו אנשים. על אומץ לבו ודבקותו במשימה קיבל את צל"ש הרמטכ"ל.

גורם בחברת החדשות אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי נחצה כאן קו אדום. "זה מבעית. לקרוא לאחד מפצועי צה"ל הקשים ביותר, שרוף בכל חלקי גופו שסיפור הגבורה שלו מוכר בכל בית - בוגד? לאן נמשיך מכאן?". אותו גורם אף הוסיף: "זה מעניין, כי דווקא במבצע הזה רוב האמירות של אברמוביץ' נמצאות ימינה לאלו של רה"מ. מצד שני", הוסיף הגורם, "אם נשיא המדינה רובי ריבלין, אשר נחשב לימני אידיאולוגי, חטף מבול נאצות כי הזכיר גם את סבל הערבים, כנראה שבאמת זה מתחיל להיות מקום מסוכן".

אמנון אברמוביץ מסר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "מעניין שהם לא משרתים במילואים בימים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully