וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי הלוהט: חברות החדשות מציינות את אחד החודשים החזקים בהיסטוריה

31.7.2014 / 13:05

יש גם מרוויחים מהמלחמה: חדשות 2 מסכמת את "צוק איתן" עם יולי הגבוה אי פעם, והחודש החזק ב-15 השנה האחרונות; בחדשות 10 סוגר גולן יוכפז את החודש החזק מאז הוקמה החברה

בעוד הזכייניות המסחריות מלקקות את הפצעים, בחברות החדשות נהנים ממפגן הכוח שהעניק להם מבצע "צוק איתן" - ומסכמים את אחד מהחודשים החזקים מאז הוקמו. מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס יכול לחייך: ממוצע הצפייה במהדורה המרכזית בחודש יולי 2014 עומד לא פחות מ-29.4% וייזכר ברקורד שלו כיולי הגבוה אי פעם וכחודש החזק ב-15 השנים האחרונות.

לצורך השוואה, ביולי 2013 ממוצע הצפייה במהדורה עמד על 21.7%, ובזה שלפניו על 20.7%. למעשה, מדובר בחודש הרביעי בגובהו מבחינת היקף הצפייה בחברת החדשות של ערוץ 2 מאז היווסדה בשנת 1993 כאשר לפניו עומדים רק נתוני ינואר 99 עם ממוצע צפייה פנומנלי של 35.8%, פברואר באותה שנה עם 29.7% וינואר 2000 עם נתון דומה של 29.5%.

על רקע הזעזועים שעברה והיעדר חגורת הביטחון של ערוץ 10 המדמם ברייטינג - מצבה של חדשות 10 תחת ידיו של גולן יוכפז מעודד לא פחות: חודש יולי ייזכר בחברה כבעל ממוצע הצפייה הגבוה מאז נוסדה. המהדורה המרכזית של חדשות 10 השיגה החודש ממוצע של 13.9%. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 רשמה בחודש יולי עליה של כ-80% ביחס ליולי 2013 - שיפור גבוה מזה שרשמה חדשות 2. לצורך השוואה, בשנה שעברה רשמה המהדורה 7.8% ובזה שלפני עמדה על ממוצע צפייה של 10.2%.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבט החוצה

על רקע הנתונים הגבוהים ואישור חוק סגירת רשות השידור השבוע, בולטת רק יותר היות "מבט" של הערוץ הראשון עם שיעור צפייה מהנמוכים בתולדותיה. מהדורת החדשות שדווקא בתקופות של מתיחות ביטחונית עוד הצליחה בשנים האחרונות לגייס שיעורי צפייה סבירים, הסתפקה בחודש יולי האחרון בנתונים מזעריים של אחוזי צפייה בודדים.

עם זאת, גם כשזה מגיע לטלוויזיה המסחרית, צריך להזכיר כי בשל האירועים, מצבו של שוק הפרסום הקפוא אינו מאפשר לקשת, רשת וערוץ 10 המחזיקות בחברות, לתרגם את נתוני הצפייה הגבוהים לרווחים, והן עדיין מפסידות מאות אלפי שקלים מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully