וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולן לא קיבל מיקרופון ממדינת ישראל כדי להביע את דעותיו השמאלניות"

17.8.2014 / 16:11

למשרדי רשות השידור הגיעו תלונות על מגיש "הבוקר הזה" ברשת ב' אריה גולן בעקבות התבטאות שלו בתכנית כנגד מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; "הדבר היחיד ש'ציבורי' בשידור הזה - זו האגרה"

אל משרדי רשות השידור הגיעו היום (ראשון) תלונות על מגיש "הבוקר הזה" ברשת ב' אריה גולן בעקבות התבטאות שלו בתכנית הבוקר כנגד מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גולן התייחס בתכניתו לראיון שערך בסוף השבוע יוסי יהושוע בעיתון "ידיעות אחרונות" עם וינטר, ואמר: "מה יהיה כשאל"מ עופר וינטר יהיה רמטכ"ל? צה"ל לא יהיה יותר צבא הגנה לישראל אלא צבא ה' לישראל".

גולן אמר את הדברים בעקבות הפרסומים האחרונים על וינטר שעוררו עליו ביקורת כקצין דתי בצה"ל. בתחילתו מבצע "צוק איתן" שלח המח"ט מכתב לחיזוק חייליו על גבול רצועת עזה, שהיה מעין קריאה להילחם באויב בשם האל והדת היהודית. המכתב עורר סערה בקרב גורמים שונים שמתחו ביקורת על כך שהוא מערב את השקפתו האישית במשימות המבצעיות. בהמשך פורסם כי וינטר דחה הצעה לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד באירוע של החטיבה בטענה כי הדבר עלול לפגוע ברגשותיהם של חיילים דתיים.

"הדבר היחיד ש'ציבורי' בשידור הזה - זו האגרה"

לצד התלונות שהתקבלו על גולן ברשות השידור, היו גם מי שהעבירו עליו ביקורת פומבית ברשתות החברתיות. כך למשל כתב עיתונאי "ידיעות אחרונות" לשעבר זאב גלילי: "הבוקר שוכנעתי סופית שיש לסגור את רשות השידור ... אריה גולן יכול לחשוב שבראש צה"ל צריך לעמוד אולי מוחמד דף. זכותו. אך הוא לא קיבל מיקרופון ממדינת ישראל כדי להביע את דעותיו. אין זו הפעם הראשונה שהוא מביע דעות שמאלניות בכלי התקשורת הממלכתי. צריך לקוות שזו האחרונה".

גם חבר הכנסת משה פייגלין גינה את הביקורת העוקצנית של גולן. "חלום הבלהות של גולן הוא אולי התקווה של חולמים אחרים", כתב פייגלין. "אישית הייתי מוותר לחלוטין על האות ה ומשאיר 'צבא ישראל' בלבד. אבל דבר אחד ברור לימד אותנו גולן הבוקר. הדבר היחיד ש'ציבורי' בשידור הזה - זו האגרה".

אריה גולן מסר בתגובה: "אני יודע שאל"מ עופר וינטר לא אוהב את הדברים שאני אומר. יש מאזינים רבים מאד שאומרים וכותבים לי שהם ממש מחכים לשמוע מה תהיה הערת הפתיחה שאומר ב07:00, כשם שהם נהנים להאזין ליומן כולו בהגשתי, ולראיה נתוני ההאזנה המצויינים ל"יומן הבוקר" ב-19 השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully