וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן טוב. סוף.

18.8.2014 / 15:31

בתום 8 שנים: מנהלת הפיתוח המיתולוגית של ערוץ 10 אילנית סימן טוב עוזבת את תפקידה, זאת על רקע הפיכתו של הערוץ לממוקד חדשות ואקטואליה

מנהלת הפיתוח של ערוץ 10, אילנית סימן טוב הירש, תסיים את תפקידה בתום שמונה שנים ותעזוב את הערוץ. סימן טוב הירש ניהלה את תהליכי הפיתוח של תוכניות הבידור והריאליטי בערוץ 10 והייתה אחראית על רכש פורמטים. בהודעת הפרישה שלה ציינה כי היא פורשת "לאור השינויים התכניים שחלים בערוץ וההתמקדות בדוקו תחקיר וחדשות".

סימן טוב הירש חתומה על הצלחות כמו "בייבי בום" "היפה והחנון" ו"לעוף על המיליון". בין הפרויקטים הנוספים שהובילה סימן טוב הירש בערוץ: "זוג מנצח", ",טריני וסוזנה", התוכנית "ווייפאאוט", "להציל את הנישואין" "הרווק", "לרדת בגדול", "קרב סכינים" ו"הדוגמניות". בהודעת ערוץ 10 נמסר כי "אילנית היא נדבך מרכזי וחשוב ביכולתו של הערוץ לחדש, לרגש ולהצחיק, למרות המגבלות ולמרות התהפוכות השכם וערב. צר לנו מאוד על בחירתה לעזוב את הערוץ ואנו בטוחים שצופי הטלוויזיה בישראל עוד יהנו מפועלה".

טרם הצטרפותה לערוץ 10 שימשה אילנית סימן טוב הירש במשך 6 שנים כעורכת הראשית של ערוץ "YES Y" והיתה בין מקימיו. כמו כן, היתה העורכת הראשית של תוכנית הריאליטי הראשונה בישראל "פרויקט Y". את ראשית דרכה החלה סימן טוב הירש בתחום החדשות. היא בוגרת גל"צ ושימשה כעורכת בדסק החדשות של ידיעות אחרונות.

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי מסר: "מהיכרותי רבת השנים עם אילנית מדובר באחת מאנשי התוכן הטובים בענף. אילנית תרמה רבות לערוץ 10 ואין לי ספק שתתרום ותצליח במקום שבו תבחר להיות. אני מחכה ליום שבו יצטלבו דרכינו שוב ונחזור לעבוד ביחד".

אילנית סימן טוב הירש מסרה: "ערוץ 10 הוא בית אמיתי חם ואוהב. הקשיים והמהמורות מאתגרים בכל פעם מחדש, ומאלצים אותנו ואת היוצרים להמציא את עצמנו מחדש ובכך להתפתח. אני גאה בעשייה המשותפת עם חברות ההפקה, על הדרך, ההצלחות והקשיים, ומודה לכל המפיקים אשר עשו איתי דרך ארוכה ומעשירה. תודה למחלקת התוכניות על אנשיה המוכשרים ותודה מיוחדת ליוסי ורשבסקי ממנו למדתי רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully