וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את העמדות האישיות שלי אני לא אומר ברדיו"

19.8.2014 / 11:20

אריה גולן משיב לביקורת שספג השבוע לאחר שאמר בתכניתו ברשת ב’ ”מה יהיה כשאל”מ עופר וינטר יהיה רמטכ”ל?”. לדבריו, ”זו לא עמדה אישית, אני חושב שזו עמדה ממלכתית”

יח"צ - חד פעמי

"אני חושב שזו לא עמדה אישית, אני חושב שזו עמדה ממלכתית", כך עונה עיתונאי רשות השידור אריה גולן למבקריו בעקבות הדברים שאמר בתחילת השבוע על מח"ט חטיבת גבעתי עופר וינטר. "אני לא תקפתי אותו אישית, אמרתי שהוא מפקד עז נפש .. האיש הוא באמת אמיץ ומפקד מצוין", אמר גולן והוסיף: "אבל אנחנו לא בתקופת התנ"ך, זו לא מלחמת השם, זו לא מלחמה נגד מנאצי השם".

גולן ספג ביקורת השבוע לאחר שאמר בתכניתו ברשת ב' "מה יהיה כשאל"מ עופר וינטר יהיה רמטכ"ל? צה"ל לא יהיה יותר צבא הגנה לישראל אלא צבא ה' לישראל". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מבקריו התלוננו בפני הנהלת רשות השידור על כך שהביע את עמדתו האישית בשידורי הרדיו הממלכתי. בראיון לתכנית "תעודת עיתונאי" ברדיו תל אביב אמר גולן: "אני חושב שכל אלה הן עמדות ממלכתיות. את העמדות האישיות שלי אני לא אומר ברדיו. אני עובד על זה, אני מתכנן את זה. את הפתיח הזה כתבתי יממה קודם, אני הקראתי אותו לכמה אנשים והתייעצתי איתם".

מלבד פרשת וינטר, דיבר גולן גם על התלונות של עיתונאים ברשות השידור על לחצים פוליטיים. הוא הכחיש כי נתקל בתופעה הזו . "אני לא מכיר לחצים פוליטיים, איתי אף אחד לא מדבר על שום דבר", אמר. "לא מבקשים שאלות ולא מבקשים תשובות ולא מעירים לי על משהו שלא אמרתי או כן אמרתי, להפך".

העיתונאי אריה גולן יתארח השבוע (יום שישי, 07:00) בתכנית "תעודת עיתונאי" עם רועי כ"ץ ברדיו תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully