וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב? תלוי את מי שואלים

20.8.2014 / 11:12

גם השנה וואלה! ברנז'ה מביאה את הניתוח שלא מתפרסם בתקשורת על השעה המואזנת ביותר ברדיו במשך היממה, בין שבע לשמונה בבוקר, והתוצאות מעניינות. ובקצרה: גל"צ מאבדת את המומנטום

נתוני סקר TGI שפורסמו בחודש שעבר בנוגע לתחנות הרדיו המובילות הראו כי גם גלי צה"ל וגם תחנות קול ישראל נחלשות שתיהן באחוזי ההאזנה שלהן. אבל מה קורה במלחמה בניהן על רצועת השידור היוקרתית ביותר ברדיו, זו של יומני הבוקר? גם השנה וואלה! ברנז'ה מביאה את הניתוח שלא מתפרסם בתקשורת על השעה המואזנת ביותר ברדיו במשך היממה, בין שבע לשמונה בבוקר, והתוצאות מעניינות.

בשנה שעברה דיווחנו על מהפך, כאשר לראשונה הוביל יומן הבוקר של גלי צה"ל "בוקר טוב ישראל" במספר המאזינים עלו על זה של יומן הבוקר של רשת ב' "הבוקר הזה" בהגשת אריה גולן - בשעה שבה הוא משודר. הנתונים אז התייחסו לתקופה בה הגישו מיכה פרידמן וגולן יוכפז שערך והגיש את היומן במשך 15 שנה, ואת מקומו תפס עילי לוין.

נתוני ההאזנה לפי שעות, המתפרסמים כאן לראשונה, מראים כי בגלי צה"ל לא הצליחו לשמר את המומנטום. אחוזי ההאזנה ל"בוקר טוב ישראל" ירדו מהחציון השני של 2013 לעומת החציון הראשון של 2014, מנתון של 7.9 אחוזי האזנה לנתון של 7.1 אחוזים. ברשת ב', לעומת זאת, הנתונים עלו בחזרה: בחציון השני של 2013 נהנתה השעה היוקרתית מנתון של 8.6 אחוזי האזנה. בחציון שאחריו היא זינקה, לנתון של 9.4 אחוזים.

מדובר, כאמור, בשעה המואזנת ביותר ברדיו - בשתי התחנות אשר התחרות על ההובלה בה היא עזה. גם בתחנות הרדיו המובילות האחרות, גלגלצ ורשת ג', מדובר בשעה המואזנת ביותר לרדיו. אמנם שתיהן רושמות יציבות באחוזי ההאזנה והן נותרות ללא כל שינוי: גלגלצ מובילה עם 9 אחוזים, כמו בחציון הקודם, ורשת ג' רושמת 3.8 אחוזים - גם היא ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully