וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם בן צבי?

25.8.2014 / 13:55

בביה”ד לעבודה שוקלים להוציא צווי הבאה באמצעות המשטרה נגד שלמה בן צבי ואחיו הלל גולדבלום שהוציאו לאור את מעריב - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. הסיבה: התעלמו מפסקי הדין ולא ניתן היה לאתרם

האם שלמה בן צבי עתיד לדגמן אזיקים? בבית הדין האזורי לעבודה שוקלים להוציא צווי הבאה באמצעות משטרת ישראל נגד בן צבי ונגד אחיו הלל גולדבלום, מבעלי חברת "אחוזת הירש" שהוציאה לאור את מעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שופט בית הדין האזורי לעבודה שוקל לזמן את השניים באמצעות שוטרים לאחר שהתעלמו מפסקי דין שניתנו נגדם ולאחר שלא ניתן היה לאתרם על מנת למסור להם החלטות.

לאחרונה הגישו אנשי פרקליטי ארגון העיתונאים עו"ד אמיר בשה, עו"ד שי תקן ועו"ד מורן סבוראי בקשה לבית הדין האזורי לעבודה להוצאת צווים נגד השניים לפי פקודת ביזיון בית המשפט. בבקשה הם טוענים כי השניים "מתעלמים מכל ההחלטות בית הדין" בסוגיית חגי מטר, אשר כזכור, נפסקו לטובתו פיצויים בסך 100 אלף ש"ח בגין פיטוריו הלא חוקיים בזמנו מהעיתון.

"גם אם היא אינה פעילה כיום כמעסיקה של עובדי המותג 'מעריב', הרי שבמועד פסק הדין היא הציגה את עצמה כמעסיקה של מטר לכל דבר ועניין", נכתב בבקשה. "'אחוזת הירש' חיה ונושמת ובכל מקרה ממשיכה להתקיים כחברה לכל דבר ועניין שניתן להשית עליה חובות". בית הדין קבע כי על בן צבי וגולדבלום להגיע לדיון עוד השבוע, למרות שמערכת בתי המשפט נמצאת בפגרה ומתקיימים בה דיונים דחופים בלבד. "בהיעדר התייצבות", כתב השופט, "אשקול הוצאת צווי הבאה כנגד המשיבים".

את תגובתו של שלמה בן צבי לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully