וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קשת: גם רשת תודיע על היערכות למעבר ל-7 ימי שידור

25.8.2014 / 17:52

פרסום ראשון: זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה להודיע בימים הקרובים על תחילת היערכות לשידור של 7 ימים בשבוע - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצהרות אלה של הזכיינית מבוססות על ההנחה כי ערוץ 10 עומד בפני סגירה

זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה להודיע בימים הקרובים על תחילת היערכות לשידור של שבעה ימים בשבוע - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בזכיינית החליטו לנצל את האפשרות שניתנה להם על ידי משרד התקשורת להקדים את היציאה לתום מועד הזיכיון כיום, נובמבר 2015 - במקום בשנת 2017. רשת תצטרך להגיש את הבקשה לרשות השנייה כבר בשבועות הקרובים.

ערוץ 2 בדרך לפירוק: קשת מתכוננת ל-7 ימי שידור בשבוע

בכך תעקוב רשת אחר הזכיינית קשת, אשר הדירקטוריון שלה כבר הודיע לשר התקשורת גלעד ארדן כי בעלי המניות שלה הביעו תמיכה ביציאה לרישיון שידורים בתום מועד הזיכיון. הצהרות אלה של הזכייניות מבוססות על ההנחה כי ערוץ 10 עומד בפני סגירה, וכי רשויות המדינה לא יסייעו לו כפי שעשו בעבר.

על פי גורם המעורה בפרטים, בעל השליטה ברשת אודי אנג'ל הביע הסתייגות מהקדמת המהלך, שיהיה מלווה בהשקעה מוערכת של כ-200 מיליון שקלים. בזכיינית אמרו בעבר, על פי הפרסומים, כי משך הזמן הדרוש להם להיערכות בעקבות שינוי החוק יהיה כשלוש שנים. כעת מסתמך כי רשת תגבש תכנית עבודה מזורזת בעניין זה.

על פי התבטאויות עבר של ארדן - אם יצאו שתי הזכייניות לערוצים נפרדים תעשה המדינה מאמצים למנוע מצב של שוק מונופוליסטי על ידי ערוץ 2, במידה וערוץ 10 אכן ייסגר, ותעודד את קשת ורשת להגיע להסדר בעניין אחזקתן את חברת החדשות. במצב כזה תרכוש אחת הזכייניות את חלקה של האחרת בחדשות 2 ותקים חברת חדשות משל עצמה, אשר תתבסס על כח האדם של חדשות 10.

טרם התקבלה תגובת רשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully