וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ישראל אחים

31.8.2014 / 16:09

התחממות היחסים בין זכיינית ערוץ 2 קשת לבין קבוצת ידיעות אחרונות ואתר ynet מגיעה הבוקר לשיא, עם שיתוף פעולה תכני בין הגופים שהוליד אייטם וידאו על גמר "האח הגדול"

התחממות היחסים בין זכיינית ערוץ 2 קשת לבין קבוצת ידיעות אחרונות ואתר ynet מגיעה הבוקר (ראשון) לשיא, עם שיתוף פעולה תכני בין הגופים שהוליד אייטם וידאו על גמר "האח הגדול" - סגנון סיקור ממנו נמנעו בקבוצת ידיעות להעניק לתכניות הזכיינית בשנים האחרונות. במסגרת הסיקור נשלח כתב של ynet למתחם אולפן "האח הגדול" בנווה אילן, ובתיאום עם מחלקת היח"צ של קשת ראיין את המתמודדים של התכנית לאחר סיום שידור גמר העונה.

לפני כמה חודשים החליטו שני ענקי המדיה להפסיק את החרם ההדדי שלהם, אחרי כמעט ארבע שנים בהן לא היה כל שיתוף פעולה בין הצדדים - תוכני או פרסומי. עם תום הנתק הוחלט כי ידיעות אחרונות יעלה קמפיין בפריים-טיים של קשת, וזו תקנה שטחי פרסום בעיתון לתכניותיה.

האיבה וכיפופי הידיים ההדדיים בין קשת וידיעות אחרונות הגיעו לפני שנתיים לשיא כאשר הצדדים הגיעו לבית הדין לאתיקה של מועצת העיתונות. קשת דרשה כי הפרסומים על אודותיה בידיעות אחרונות ובאתר ynet יכללו גילוי נאות על אודות התחרות העסקית המתקיימת בין החברות, וכן כי מועצת העיתונות תאכוף על קבוצת 'ידיעות' סעיף בתקנון האתיקה של המועצה ולפיו על הגוף המסקר לחשוף כל אינטרס מהותי, כלכלי או אחר על אודות פרסום מסוים.

קשת אף ביקשה להוסיף לתלונתה המקורית את התנהלות העיתון סביב פרסום תחקיר הכדורים הפסיכיאטריים. תוך כדי, הידקה קשת את היחסים שלה עם העיתון המתחרה ישראל היום, זאת שבזמן שבידיעות אחרונות מתעלמים ככל הניתן ממותגי הזכיינית בסיקור תעשיית הבידור, לא מעניקים לזכיינית ראיונות עם כוכביה והביקורות על התכניות שלה קיבלו בעיקר ביקורות שליליות. לבסוף, משכה קשת את התלונה.

טרם התקבלה תגובות ידיעות אחרונות וקשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully