וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו - חופשה בישראל

1.9.2014 / 16:33

עובדי חדשות 2 התבשרו כי לא יקבלו החודש את דמי ההבראה השנתיים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: הקשיים הכלכליים אליהם נקלעו רשת וקשת בעקבות עלויות סיקור הלחימה בעזה

תערוכת התמונות 10 שנים לארץ נהדרת "יש לנו ארץ". נמרוד סונדרס
בעיות אישיות? פנו לאבי. וייס/נמרוד סונדרס

עובדי חברת החדשות של ערוץ 2 התבשרו כי לא יקבלו החודש את דמי ההבראה השנתיים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סמנכ"ל הכספים של החברה, אורי שלוש, הודיע לעובדים כי משכורות חודש אוגוסט ישולמו כמתוכנן ולאחר "מאמצים גדולים מאד", אולם דמי הבראה לא יצורפו אליהן. בחברה יעשו מאמצים לשלם את הכספים לעובדים בתקופה הקרובה.

שלוש נימק את ההחלטה בקשיים כלכליים אליהם נקלעו רשת וקשת, בעלות השליטה בחברה, בעקבות עלויות הסיקור האינטנסיבי של הלחימה בעזה. "כפי שוודאי ידוע לכם זכייניות ערוץ 2 חוות מצוקה פיננסית חריפה בעקבות מבצע צוק איתן", כתב שלוש במכתב אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "מצוקה זו מביאה בעקבותיה מצוקה תזרימית המעכבת תשלומים שוטפים לחברות ההפקה ולספקי הזכיינים וחברת החדשות".

יחד עם זאת, הודיעו בחברה, כי עובדים אשר חווים בעיה אישית מיוחדת בעקבות אי התשלום, מוזמנים לפחות להנהלת החברה וזו תעשה מאמצים לסייע להם. "אנו נדרשים להתמודד עם הקשיים הפיננסיים הקשים אותם חווה כל המגזר העסקי בארץ ביחד עם משקי הבית ולצורך כך בכוונתנו להפעיל שיקול דעת זהיר ולפעול ככל שביכולתנו להוביל את החברה להמשך יציבות כלכלית ועמידה בכל מחויבויותינו", כתב לעובדים.

מחדשות 2 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully