וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתחממות בצפון מגיעה לתקשורת: אש לעבר צוות הערוץ הראשון

2.9.2014 / 13:51

העימותים בסוריה בין צבא אסד למורדים מעמידים בסכנה את הכתבים הישראליים: היום נורתה אש אל עבר צוות חדשות ערוץ 1 שהגיע לסקר את הנעשה בגבול

רובי המרשלג בצפון. מתוך הפייסבוק של הערוץ הראשון,
רובי המרשלג בצפון/מתוך הפייסבוק של הערוץ הראשון

העימותים בסוריה בין צבא אסד למורדים מעמידים בסכנה את הכתבים הישראליים המסקרים את גבול הצפון: היום (שלישי) נורתה אש, ולא בפעם הראשונה, אל עבר צוות חדשות שהגיע לסקר את הנעשה בגבול.

צוות חדשות של ערוץ 1, ובו כתב הצפון רובי המרשלג, הגיע היום לגבול ברמת הגולן סמוך לקונייטרה לצילומי כתבה למהדורת "מבט" הערב. בשלב מסוים נורתה אש לעברם, והם דיווחו כי שמעו את שריקות הכדורים סביבם וזיהו את המקומות בהם פגעו הכדורים. הצוות לא נפגע מהירי, אשר לא ידוע אם היה מכוון לעבר הגבול או שמא מדובר היה בירי תועה.

אין זו הפעם הראשונה שעיתונאים המסקרים את גבול רמת הגולן נמצאים בסכנה בשל העימותים בסוריה. בשבוע שעבר דווח גם כי צלם של חדשות 10 וגם כתב של סוכנות הידיעות AP זיהו ירי לעבר המקום ממנו ביצעו את עבודתם, ומערכות החדשות הנחו את אנשיהם להצטייד באפודים קרמיים בעת הדיווחים מהאזור. בשבוע שעבר הנחה פיקוד צפון את העיתונאים והצלמים שהגיעו לאזור הר בנטל שבסמוך לקיבוץ מרום גולן לפנות את המקום, זאת מחשש לחייהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully