וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי איתך

2.9.2014 / 14:50

המפיק אסף גיל מחזק את מעמדו בתחום הפצת הפורמטים: לאחרונה מכר את ”זה לא אמיתי” לחברה שתפיץ אותו בשש מדינות. גיל: ”רוח גבית לפעילות הבינלאומיות”

אסף גיל. אורי לנץ
אמיתי לגמרי. אסף גיל/אורי לנץ

חברת "גיל הפקות" שבבעלות אסף גיל מכרה את הפורמט המקורי "זה לא אמיתי" לחברת הפצת הפורמטים הבינלאומית "Red Arrow International", אשר תפיץ אותו בשש מדינות באירופה. הפיילוט של הפורמט מומן בהשקעה עצמית של גיל הפקות ונוצר על ידי אסף גיל, אוהד גל-עוז ואלון דאום.

"זה לא אמיתי" (או בשמו באנגלית "Are You Real?") זכה באפריל במסגרת פסטיבל מיפ בתואר "הפורמט הנצפה ביותר" ע"י קניינים. הוא צפוי לעלות לשידור בבריטניה, גרמניה, הולנד, דנמרק, נורבגיה ובלגיה.

בתכנית זוג משתתפים יוצא לסיור בשלוש דירות שונות, כאשר בכל אחת מהדירות הוא יפגוש זוג דיירים בעלי זהות מוגדרת וברורה (לדוגמא – זוג גייז, אנשים רוחניים, היפסטרים, אוליגרכים, אנרכיסטיים וכד'). הזוג יצטרך לזהות מי מהם הוא מתחזה כדי זכות בפרס, ואם יטעה המתחזים יזכו בו.

אסף גיל, המנכ"ל והבעלים של גיל הפקות ציין: "גיל הפקות תמיד עשתה טלוויזיה שהיא גם נגישה וגם איכותית, ואנחנו מתכוונים להמשיך בקו זה. מכירת הפורמט לרד ארו היא סיפתח מצוין עבורו שכן בכל טריטוריות האלה יש לרד ארו נוכחות משמעותית בתחום ההפקה והיא גם נותנת רוח גבית למאמצים שאנחנו עושים לאחרונה בהרחבת פעילותנו הבינלאומיות גם לתחום ההפצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully