וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר: 100 אלף שקל

3.9.2014 / 15:30

איתמר בן גביר מאיים לתבוע את רשת בעקבות דברים שנאמרו בגנותו בתוכנית "שיחת היום", לפיהם הוא מדריך פעילי תג מחיר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

פעיל הימין העו"ד איתמר בן גביר מאיים לתבוע מאה אלף ש"ח מזכיינית ערוץ 2 רשת בעקבות דברים שנאמרו בגנותו בתכנית "שיחת היום" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן גביר הוזמן להופיע בתכנית בהגשת לוסי אהריש ובהשתתפות שני נחשוני אשר עסקה בפעילות תג מחיר, ובמהלך התכנית האשימה אותו נחשוני כי הוא נותן יד לתופעה באופן פעיל. הקטע המדובר הוסר מאתר האינטרנט של רשת, ולא ניתן לצפות בו.

בתכנית, ששודרה במאי, אמרה נחשוני כי בן גביר המייצג כעורך-דין מואשמים בפעילות תג מחיר הוא לא רק מייצג אותם אלא "מדריך אותם, מדיח אותם לפשע ... שולח את הנערים לבצע את מעשי הפשע הללו".

במכתב אשר שלח להנהלת רשת כתב בן גביר כי הדברים שאמרה נחשוני הם בבחינת שקר גמור והוצאת שם רע ולשון הרע. "אמנם נכון הוא שאני מייצג רבים ממי שנחשדים במעשים המכונים 'תג מחיר', ואולם מכאן ועד לטענה כי אני מדריך אותם לפשע, שולח אותם וכדומה המרחק רב", כתב בן גביר. "יש להצטער שהגברת נחשוני לא מבינה מה תפקידו של עורך דין במדינה דמוקרטית".

לטענתו, לאחר שהתלונן באוזני עורכי התכנית "שיחת היום" המשודרת בשידור חי ודרש התנצלות, הם הציעו לו כי יופיע בתכנית שוב ובמהלכה תתנצל נחשוני בפניו. לטענתו, למרות ההצעה הוא לא הוזמן שוב לתכנית.

בזכיינית רשת סרבו להגיב לטענותיו של בן גביר ומסרו "אנו לא מנהלים את ענייננו בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully