וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: תא הכתבים המדיניים

7.9.2014 / 15:05

פרסום ראשון: תא כתבים חדש קם בתקשורת - תא הכתבים המדיניים, אשר בראשו יעמוד כתב חדשות 2 אודי סגל ולצידו בכירי כתבי התחום בישראל. לאחרונה קיים התא מפגשים עם בכיר בבית הלבן, עם בכירים במטכ''ל ועם שר החוץ ליברמן

כנס דיגיט. ניב אהרונסון
כנס דיגיט/ניב אהרונסון

תא כתבים חדש קם בתקשורת: תא הכתבים המדיניים, אשר בראשו יעמוד כתב חדשות 2 אודי סגל ולצידו בכירי הכתבים בישראל. חברי התא מתכוונים לערוך מעת לעת פגישות תדרוך עם גורמים מקצועיים, בשלטון ומחוצה לו. כמו כן בכוונת חברי התא לקיים סיורים מקצועיים בארץ ובחו''ל.

"הכתבים המדיניים החליטו על הקמתו של התא מתוך רצון לקדם את שיתוף הפעולה השוטף והדיאלוג המקצועי מול המערכת המדינית והבטחונית על רבדיה השונים, ולהגביר את הנגישות והשקיפות של גופים אלה כלפי התקשורת וממנה אל הציבור בישראל", מסר גורם מטעם התא החדש, שמספר כי לאחרונה קיים התא מפגשים עם בכיר בבית הלבן, עם בכירים במטכ''ל ועם שר החוץ ליברמן.

בראש התא יעמוד כאמור אודי סגל, וחברים בו איילה חסון, מואב ורדי, אילאיל שחר, רונן פולק, צ'יקו מנשה, בן כספית, ברק רביד, שלמה צזנה, איתמר אייכנר, שמעון שיפר, אמיר תיבון, אטילה שומפלבי, אריאל כהנא, לילך ויסמן, טל שלו, הרב קנון, רפאל אהרון, אנה ברסקי שמעון ארן ומיכאל דנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully