וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24: מנהלת הערוץ פורשת

10.9.2014 / 14:57

פרסום ראשון: אנת אורנשטיין, ששימשה בערוץ בתפקידים שונים מאז רכישתו על ידי קשת, הודיעה על עזיבתה - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. עתידו של הערוץ עם יציאתה של קשת לשבעה ימי שידור אינו ברור בשלב זה

מנהלת ערוץ 24 אנת אורנשטיין הודיעה על עזיבתה את הערוץ לאחר יותר מחמש שנים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אורנשטיין נמנית על צוות ערוץ 24 בחמש וחצי השנים האחרונות, בהן כיהנה במספר תפקידים ניהוליים.

פרסום ראשון: ערוץ 24 בסכנת סגירה

אורנשטיין הצטרפה לערוץ 24 מיד לאחר שזכיינית ערוץ 2 רכשה את השליטה בו, ושימשה כמפיקה הראשית. לפני שלוש שנים, עם פרישתה של רוית אלמוג, היא נכנסה לנעליה כמנהלת הערוץ. היא הייתה אחראית בין השאר על תקציבי הערוץ וניהול כוח האדם בו. לפני ערוץ 24 עבדה אורנשטיין כמפיקה בערוץ "הוט בידור ישראלי" במשך כחמש שנים, ולפני כן שימשה כמנהלת לשכתו של סילבן שלום שכיהן בזמנו כשר החוץ.

ערוץ 24 סובל זו תקופה ארוכה גם מאי יציבות ניהולית, ובשנה האחרונה נעשו בו שורה של מינויים חדשים לצד פרישות. בתחילת השנה עזב אלון ימין את הערוץ - פחות משלושה חודשים מאז נכנס לתפקידו. הסיבה לעזיבתו הייתה חוסר הסכמות עם מנכ"ל הערוץ החדש, אורי דיקשטיין, אשר מונה לתפקיד בסוף השנה שעברה. ימין החליף בתפקיד את אייל אופנהיים - אשר הודיע גם הוא על התפטרות בתום תקופה קצרה יחסית. לפני חצי שנה הציבו אנשי קשת בראש הערוץ את שדרנית הרדיו לשעבר נורית ברירו בתפקיד מנהלת התוכן.

עתידו של ערוץ 24 בעידן של יציאתה של קשת לשבעה ימי שידור בשבוע - אינו ברור בשלב זה. לפי כמה חודשים החליטה הזכיינית להקפיא את כל הפקות התוכן העצמאיות שלו, להפסיק את ההתקשרות עם פרילאנסרים, ולהוריד את מצבת כח האדם בערוץ למינימום. בחודשים האחרונים כמעט לא עלו בערוץ 24 תכנית חדשות ולוח השידורים שלו מוצף בימים אלה כמעט אך ורק בשידורים של תכנית הזכיינית קשת, בהן "סברי מרנן", "רמזור", "בית הספר למוזיקה", "שמש", "השיר שלנו" ותכניות לוויין של "האח הגדול".

אנת אורנשטיין מסרה: "לאחר תקופה מאתגרת בערוץ 24 אני מרגישה שהגיעה העת להמשיך לדרך חדשה. אני מודה לאבי ניר שנתן בי את האמון להיות חלק ממובילי הדרך בערוץ 24. אלו היו חמש שנים וחצי מרתקות בהן ערוץ 24 וקשת היוו עבורי בית. אני רוצה להודות מעומק הלב לכל אחד ואחת מעובדי הערוץ בעבר ובהווה. במציאות המורכבת של הערוץ שנאבק על קיומו לאורך השנים ובמיוחד בימים אלו, הערוץ לא יכול להמשיך להתקיים ללא המסירות והחריצות של העובדים המחזיקים אותו. מדובר באנשים יוצאי דופן בכישרון ובמסירות שלהם. בזכותם היה כיף לבוא בכל יום לעשות טלוויזיה, גם כשהדרך הייתה לעיתים קשה".

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "מעבר ליכולותיה בתחום ניהול ההפקה והטלוויזיה, הצליחה אנת לברוא גם בערוץ 24 יש מאין ולהעניק לו מכוחה ולא פחות מרוחה. אני מאחל לאנת הצלחה רבה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully