וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעודדות צמודות

18.9.2014 / 16:10

זריקת עידוד: לוואלה! ברנז’ה נודע כי תא העיתונאיות ישיק פרס שיוענק לעיתונאי או עיתונאית כהוקרה על פעילות משמעותית למען קידום נשים בעולם התקשורת

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

תא העיתונאיות ישיק פרס תקשורת חדש בישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התא יעניק השנה לראשונה את "פרס אותא - אות תא העיתונאיות לקידום נשים בתקשורת". הפרס יוענק לעיתונאי או לעיתונאית מהתקשורת בישראל כהוקרה על פעילות משמעותית למען קידום נשים בעולם התקשורת הישראלי.

אירוע הענקת "פרס אותא" יתקיים בסוף החודש הבא במסגרת הכנס השנתי של תא העיתונאיות והשקת "מרכז מדיה נשים", שיתקיים בתאטרון "הבימה" בת"א. הפרס יצטרף לפרסים אחרים המוענקים בישראל לאנשי תקשורת, בהם "פרס סוקולוב" להצטיינות עיתונאית, "פרס ביאנו" על סיקור אזור הצפון, "פרס פראס" המוענק על סיקור נושאים של איכות הסביבה ו"פרס אברמוביץ" המוענק על ביקורת תקשורת. "פרס מפקד גל"צ" מוענק על תכניות ופרויקטים המשודרים בתחנה ו"פרב מנכ"ל רשות השידור" לעיתונאי הרשות.

מתא העיתונאיות נמסר: "במסגרת העשייה השנתית של תא העיתונאיות, אנו מוצאות לנכון בין היתר גם להוקיר ולברך את אלו שפועלים ומיישמים הלכה למעשה את חזון התא בעבודתם היום יומית. הפרס הוא הזדמנות טובה הן להודות למועמדים ולזוכה על פועלם השוטף והן לעודד את הסביבה לפעול למען קידום וייצוג הולם לנשים בתקשורת ובחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully