וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולפן הספורט" ירדה מהאוויר; העובדים: "ההנהלה מתעלמת מאיתנו"

22.9.2014 / 14:44

הנהלת ONE הורידה מהאוויר את המהדורה היומית "אולפן הספורט": בוועד העובדים טוענים להתנהלות חד צדדית ובהתעלמות מפניותיהם, ונלחמים בבית הדין לעבודה בהשבתו של חבר ועד לתפקידו המקורי

אולפן הספורט, ONE. ONE,
יורדים מהאוויר. "אולפן הספורט"/ONE

הסרתה מהאוויר של תכנית חדשות הספורט היומית "אולפן הספורט" של ONE לא עוברת בשקט: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אתמול (ראשון) הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בקשה דחופה לצו מניעה נגד הורדת התכנית מהאוויר ומניעת כל שינויים בהיקף העבודה של העובדים, צורת העבודה וזמן העבודה שלהם. בבקשה, אשר הוגשה על ידי ארגון העיתונאים, נטען כי הנהלת האתר ממשיכה להתעלם מוועד העובדים הייציג בחברה.

בתחילת החודש נשלח לעובדים מכתב ובו הם התבשרו על שינוי מבני על דרך של "תוכנית חדשה". המפיקה הראשית של החברה, לי נוף, הודיעה לעובדים כי "יתכנו שינויים בצורת העבודה, בזמן העבודה ובהיקף". בנציגות העובדים פנו להנהלה בעניין השינויים - אולם לא זכו לכל מענה.

כזכור, לפני כחודשיים, קבע בית הדין הארצי לעבודה כי החלטתו של בית הדין האזורי שרירה ותקפה ולפיה ארגון העיתונאים הוא הארגון היציג באתר ONE. "ההנהלה עושה זאת התנהלות חד צדדית זאת ועל אף פניות חוזרות ונשנות מצד נציגות העובדים בבקשות להביא לידיעתם את מלוא המידע ובתוך כך, להיוועץ בהם ולנהל עמם משא ומתן", נכתב בבקשת הצו.

בתוך כך: "פגיעה קשה ובלתי מידתית בחבר הוועד"

זו אינה החזית היחידה של הארגון מול הנהלת ONE. בקשה נוספת שהוגשה אתמול לבית הדין האזורי לעבודה למתן צווים שנוגעים להפסקה בפועל של העסקתו של אחר מחברי הוועד, לירון לוי, פעיל מוביל ומרכזי בוועד עיתונאי ONE על פגיעה קשה ובלתי מידתית בו והרעה בתנאי העבודה שלו.

בבקשה אשר הוגשה באמצעות עורכי הדין אמיר בשה ומורן סבוראי ממשרד בני כהן ושות' מבקש ארגון העיתונאים למנוע מהנהלת ONE למדר את לוי מעבודות ומשימות בתחום מומחיותו המקצועי ולהימנע מלהעבירו ממשימות ועבודות בתחום מקצועו כצלם חוץ, ולחייב ההנהלה בפיצוי כספי.

לאחרונה נודע לו, ללא הודעה מוקדמת, כי הוא רשום לצילומי אולפן בלבד על אף שזו עבודה שאותה הוא אינו עושה כבר מזה שנים ומעולם לא עשה בחברה במסגרת של משמרות קבועות - למרות שבפועל נמשכים שידורי החוץ. בבקשה מצוין כי אין המדובר בפעם הראשונה שהנהלת ONE פוגעת בעובדים ובהתארגנותם. "המדובר בהתנהלנות פוגענית ביותר, חמורה ומפלה, שנועדה לפגוע באופן ממוקד בראשי ההתארנגות, ובית הדין הנכבד מתבקש לשים לה קץ".

מ-ONE נמסר: "החלטתנו להחליף את המהדורה בתוכנית דו שבועית חדשה בשם' המינהלת' המשלבת פרשנים ודנה בנושאים החמים, התוכנית משודרת בימים שני וחמישי בשעה 22:45".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully