וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הן קשת והן רשת אמרו באופן ברור כי הן מעוניינות להמשיך ולהחזיק בחדשות 2"

22.9.2014 / 16:49

"עדיין לא ברור אם הולכים לרישיונות ומה ההשלכות של כל תרחיש לגבינו", כך דברי מנכ"ל חברות החדשות של ערוץ 2 אבי וייס לעובדים בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה. "עיקר הכוח שלנו נובע מהאמינות בימי שגרה"

אבי וייס. אסף לב,
"הצלחה הכבירה של עובדי החברה המסורים הם שהביאו את הרוב המוחלט של הצופים לבחור בחדשות 2". אבי וייס/אסף לב

טקס הרמת כוסית לחג נערך היום (שני) בחברת החדשות של ערוץ 2, וזאת בצל אי-הוודאות האופפת את עתיד הבעלות על החברה בעידן שאחרי פיצול ערוץ 2. "עדיין לא ברור אם הולכים לרישיונות ומה ההשלכות של כל תרחיש לגבינו", אמר המנכ"ל אבי וייס לעובדים, והביע תקווה כי בשבועות הקרובים ידעו מנהלי החברה לאן פניה מועדים. כלומר, האם תהיה בבעלות קשת או שמא בבעלות הזכיינית השנייה - רשת.

וייס ניצל את ההזדמנות על מנת להודות, לעובדים על העבודה המאומצת במהלך ימי העימות בעזה. "עיקר הכוח שלנו נובע מימי שיגרה שבהם האמינות והיושרה העיתונאית מביאה את המוני הצופים לבחור בנו", אמר, והוסיף כי ההצלחה הכבירה של עובדי החברה המסורים וההקרבה הם שהביאו את הרוב המוחלט של הצופים לבחור בחדשות 2 כספק האינפורמציה העיקרי שלהם בזמן המלחמה.

עוד נשאה דברים יו"ר הדירקטוריון עו"ד תמי רוה שאמרה לעובדי החברה כי מצב חוסר הוודאות בשוק התקשורת יימשך עוד זמן מה. "כל אחת מהזכייניות – הן קשת והן רשת – אמרו באופן ברור כי הן מעוניינות להמשיך ולהחזיק בנכס החשוב של חדשות 2", אמרה רוה, "ולכן אין ספק שחברת החדשות שלנו תמשיך להתקיים ולשגשג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully