וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוב חוזר בו; משך גם את התביעה נגד מעריב

29.9.2014 / 13:11

לפני שלוש וחצי שנים תבע ראש הממשלה בנימין נתניהו מיליון שקלים משני עיתונאים ומאייר של מעריב ומהעורך הראשי דאז, אבי משולם, בגין כתבה וקריקטורה שפורסמו בעיתון. כעת הוא ביטל את התביעה

נתניהו: "קל לפזר הבטחות לכל אחד - יותר קשה לנהל מדיניות אחראיות". שי מכלוף
יכול היה להיות מיליונר. נתניהו/שי מכלוף

ראש הממשלה בנימין נתניהו משך את תביעת הדיבה בת מיליון השקלים שהגיש לפני שלוש וחצי שנים נגד "מעריב", בגין כתבה שעסקה בארוחת ערב שקיים נתניהו עם תורמים פוטנציאלים וקריקטורה שלו שפורסמה בעקבותיה. ההכתבה היה פולו-אפ לתחקיר "ביביטורס" שפורסם בערוץ 10, פרסום שגם בעקבותיו הוגשה תביעה.

לפני שנתיים הודיעו בני הזוג נתניהו כי ימשכו את תביעתם נגד ערוץ 10 וכתבי הערוץ רביב דרוקר ומיקי רוזנטל. התביעה בוטלה לאחר הליך גישור, במסגרתו התחייב ערוץ 10 "לסקר את ראש הממשלה באופן הגון".

התביעה שהגיש נתניהו נגד מעריב כוונה נגד העיתון, העורך אבי משולם, הכתבים אלי ברדנשטיין ונועם שרביט וכן המאייר מושיק לין. בכתב התביעה נטען כי כותרת הכתבה "שישים אלף לארוחת ערב" היא מגמתית ושקרית וכי כותרות המשנה יוצרות רושם שגוי החוטא למציאות כלפיו. על פי התביעה, הקריקטורה שפורסמה בעיתון, בה נראה ראש הממשלה צועד עם מזוודות במסלול הירוק כאשר מתיקו נופלות חבילות כסף - מהווה המשך לדיבה המופיעה בכתבה.

פרקליטיהם של הצדדים הודיעו כעת לבית המשפט כי הוחלט למשוך את התביעה. הנימוק שניתן היה הפירוק של חברת "מעריב הוצאת מודיעין בע"מ". הפרקליטים מסרו כי "בנסיבות האמורות (ומבלי שיהיה בכך תקדים להליכים אחרים) לא מוצא התובע עוד מקום להטריח את בית-המשפט הנכבד בבירור התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully