וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובה אוצר

1.10.2014 / 14:09

בדוברות משרד האוצר נתנו השבוע תגובה קצת מוזרה לבטאון שפנה אליהם בשאילתא - וכדוגמא הביאו את היחסים בין ”ישראל היום” לבין אנשי לשכתו של שר האוצר, יאיר לפיד

יאיר לפיד מציג את תקציב 2015 במסיבת עיתונאים במשרד האוצר. נועם מושקוביץ
יאיר לפיד מציג את תקציב 2015 במסיבת עיתונאים במשרד האוצר/נועם מושקוביץ

בדוברות משרד האוצר נתנו השבוע תגובה קצת מוזרה לבטאון שפנה אליהם בשאילתא, משום שלטענתם הוא "מוטה" - וכדוגמא הביאו את היחסים בין העיתון "ישראל היום" לבין אנשי לשכתו של שר האוצר, יאיר לפיד.

בשבוע שעבר פנתה כתבת של בטאון לשכת סוכני הביטוח לדוברות משרד האוצר וביקשה את תגובתם לכתבה על איסור חדש, שאינו מאפשר לסוכני הביטוח לקבל בונוסים - למורת רוחם. לגרסתה, מאחר שבדוברות התעלמו במשך זמן מה מהפנייה, פנתה אל המשרד בעל פה. היא נדהמה לשמוע את הנימוק לאי-מתן התשובה.

"אנו לא מוצאים לנכון להגיב לעיתון לשכת סוכני הביטוח מאחר והוא ביטאון של הלשכה ושל סוכני הביטוח", אמר לכתבת נציג משרד הדוברות, בשיחה שלטענת גורמים במשרד הייתה אוף רקורד. "זה כמו שישראל היום יבקשו תגובה מיאיר לפיד, כאשר ברור שזה עיתון של ביבי וככזה הוא מוטה". המקרה מגיע כאשר ברקע שורת פגישות כושלות של שר האוצר ושל ראש שממשלה בניסיון להגיע להבנות על תקציב הממשלה המסוקר, בין היתר, על ידי "ישראל היום" אל מול משרד האוצר והדוברות.

במשרד האוצר סירבו להתייחס לדברים, אך גורם במשרד אמר כי "מצער שעיתונאים מדליפים שיחות אוף רקורד, שנעשו לבקשתם, ומציגים אותן באופן מעוות כפי שנוח להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully