וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם ידיעות אחרונות הוכה בידי חסידי הרב פינטו

12.5.2015 / 9:59

שאול גולן, צלם ידיעות אחרונות, הותקף הבוקר על ידי חסידי הרב, אחרי שזה הוצא מאולם בית המשפט לאחר שנשלח למאסר. "הם ראו את התקשורת והתנפלו". בתקיפה נפגע גם מקליט של חדשות 2. צפו

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

"התנפלו עלינו, השכיבו אותי על הרצפה, תפסו אותי מהתיק של המצלמה ומשכו אותי אחורה, נפלתי על המרפק. ידענו שהם חמומי מוח אבל לא ידענו עד כמה. רק בגלל שרצינו לצלם אותו" - כך אומר הבוקר (שלישי) לוואלה ברנז'ה צלם ידיעות אחרונות שאול גולן, לאחר שהותקף על ידי חסידי הרב פינטו. "אני הספקתי לצלם את הרב, אבל כשיצאנו החוצה וניסינו לצלם אותו נכנס לרכב, קפצו עלינו 30-40 אברכים והשכיבו אותי על הרצפה", הוסיף גולן.

גולן הותקף על ידי חסידי הרב מיד לאחר שעל האחרון נגזרה שנת מאסר בפועל בגין שיבוש הליכים, שוחד והצעת שוחד, וקנס בסך מיליון שקל.

בתקיפה נפגע גם מקליט של חדשות ערוץ 2, אורן ביין, שהבחין בעשרות החסידים מכים את גולן. הוא ניסה לעזור לו ואז עשרות מהם תקפו גם אותו - השכיבו אותו על הרצפה והיכו אותו בבעיטות ואגרופים. הוא הוחש לבית החולים לקבלת טיפול לאחר שאיבד את הכרתו. "ראיתי רצח בעיניים, ראיתי שמרביצים לשאול גולן ונדהמתי, נדהמתי מכך שמרביצים לו, ואז כשניגשתי לעזור כולם קפצו עליי. הם ראו את התקשורת והתנפלו. זה היה הזוי. איבדתי את ההכרה לכמה דקות, קיבלתו זעזוע מוח קל".

צלם ידיעות ארונות, הוכה על ידי אנשי הרב יאשיהו פינטו ביציאה מבית המפט המחוזי בתל אביב, מאי 2015. יקי אדמקר, מערכת וואלה!
צלם ידיעות ארונות, הוכה על ידי אנשי הרב יאשיהו פינטו ביציאה מבית המפט המחוזי בתל אביב, מאי 2015/מערכת וואלה!, יקי אדמקר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully