וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע פרשת רגב: מה קורה בלשכת השרה?

2.9.2015 / 11:17

מול החזית הבטוחה המוצגת לתקשורת מתקיימת אווירה של חשדנות בצוות ההסברה והדוברות של שרת התרבות והספורט; מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי בחודש האחרון עזבו את משרתן לא פחות מחמש עובדות וכעת עולה החשש כי קלטות נוספות יודלפו

צילום: אלי מנדלבאום, עריכה: מתן חדד

פרשת מירי רגב וחשיפת ההקלטה בחדשות 10 הובילה לבדיקה פנימית לא רשמית בתוך לשכת השרה: מי הדליף את השיחה שבה תיאמה רגב יחד עם יועץ התקשורת מאיר סויסה ואנשי משרדה, את העברת תקציב הפרסום בסכום של 2.5 מיליון שקלים למשרד הפרסום יהושע TBWA.

בינתיים, אל מול החזית הבטוחה המוצגת לתקשורת מתקיימת אווירה של חשדנות וחשש בתוך לשכת השרה. מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי בחודש האחרון, פחות משלושה חודשים מאז שנכנסה לתפקידה כשרת התרבות והספורט, עזבו את הלשכה לא פחות מחמש עובדות: מנהלת הלשכה כרמית מויאל, ראש המטה לימור בסוס והמזכירות בת ציון ומרים טינקר. גם לדוברת המשרד ציפורה חלפון, הספיקו פחות משלושה חודשים, לפני שעזבה את התפקיד.

חלפון הגיעה ללשכת השרה אחרי שמונה שנים בתפקיד דוברת קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. את חלפון תחליף בתפקיד מעיין אדם, ששימשה בשלושת החודשים האחרונים כדוברת של זאב אלקין, שר הקליטה וכשר לירושלים ומורשת.

החשש: הקלטות נוספות יודלפו לתקשורת

לפני שמונתה לשרה, הספיקה רגב במהלך שבע השנים שבהן כיהנה כחברת כנסת להחליף לא פחות שבעה עוזרים פרלמנטריים

מסיבת העיתונאים שבה הוצג קמפיין "לא לדאוגוסט", התקיימה בתחילת חודש אוגוסט. רגב ואנשיה הסבירו לאחר חשיפת ההקלטה כי שיחת התיאום הייתה למעשה סימולציה לקראת מסיבת העיתונאים. כעת עולה בסביבתה של השרה השאלה מי היה זה שהקליט והדליף את ההקלטה והאם אותו גורם או גורמים נוספים בלשכה, שחלקם עזבו בתחושות קשות את הלשכה, מחזיקים בהקלטות נוספות.

את התחלופה סביב רגב שורד זמן רב מי איש יחסי הציבור מאיר סויסה, שנשמע גם הוא בהקלטה שבהן ניסה הצוות יחד עם השרה לתאם גרסאות להעברת המכרז. סויסה ליווה את השרה במשך ארבע שנים, עד מאי 2014 ולאחר הפסקה של כשנה חזר כיועץ חיצוני לשרה, במקביל לפרויקטים וגופים נוספים שהוא מעניק להם שירותי יחסי ציבור, בהם ועד ההנדסה והטכנאים ברשות השידור.

לפני שמונתה לשרה, הספיקה רגב במהלך שבע השנים שבהן כיהנה כחברת כנסת להחליף לא פחות שבעה עוזרים פרלמנטריים.

בלשכתה של השרה מירי רגב סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully