וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מתחילים שידורינו: התאגיד הציבורי התחיל לשדר - בפייסבוק

30.5.2016 / 12:05

התאגיד, שאמור להתחיל את שידוריו בעוד כארבעה חודשים, התחיל לפרסם היום תכנים בעמוד הפייסבוק, ובהם הסדרה הראשונה שהפיק "דוקותיים". בחודשים הקרובים התאגיד יציע סרטוני חדשות, מדריכים, פיצ'רים ודוקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נייצר תכנים איכותיים". מתוך עמוד הפייסבוק של התאגיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד השידור הישראלי, שאמור להתחיל את שידוריו בעוד כארבעה חודשים, התחיל לשדר היום (שני) - בעמוד הפייסבוק שלו. זאת במסגרת מדיניות ה"אינטרנט תחילה" של התאגיד החדש.

התאגיד יציע בחודשים הקרובים מגוון של תכנים ייעודיים: סרטוני חדשות, מדריכים, פיצ'רים, סרטי דוקו ועוד. התאגיד פירסם תכנים בעמוד הפייסבוק שלו, ובהם הסדרה הראשונה שהפיק "דוקותיים", העוקבת אחר סיפוריהן של דמויות מפתח בחברה הישראלית. השידור צפוי להתרחב בקרוב לרשתות חברתיות נוספות.

בחזון התאגיד מצוין כי "האינטרנט הינו ערוץ ההפצה העיקרי והעתידי של התאגיד. התאגיד הוא בעצם חברת אינטרנט עם נוכחות בטלוויזיה וברדיו ליניאריים". סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל, אלעד טנא, הוסיף כי "נייצר תכנים איכותיים גם לכל אלה שלא מדליקים טלוויזיה. תבואו, יהיה מעניין".

לאחרונה פורסם כי התאגיד חתם על הסכם הבנות לרכישת משכן הקבע של התאגיד בשכונת גבעת שאול בירושלים. במקביל, נחתם חוזה לשכירות זמנית במודיעין, בבניין בו שוכן ערוץ 9, שישמש את התאגיד עד השלמת מבנה הקבע בירושלים. גם המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבי ליכט, קבע כי יש להתיר באופן זמני שידורים מחוץ לירושלים כדי לאפשר את תחילת השידורים בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully