וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות בבעלי חיים ב"המירוץ למיליון"? מכתב זועם מהח"כית למנכ"ל רשת

16.8.2016 / 15:12

ח"כ יעל כהן פארן שלחה מכתב לאבי צבי ובו היא מבקשת לוודא שהתוכנית פועלת בהתאם ל"אמות המוסר והאנושיות המתבקשת, ושייאסר כל שימוש בלתי סביר או התאכזרות בבעלי חיים", זאת בשל משימה בתוכנית המערבת בעלי חיים ימיים שנשלו מהים

הצצה המירוץ למיליון 5 פרק 17. צילום מסך
ומה עם זכויות בעלי החיים? "המירוץ למיליון"/צילום מסך

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני) שלחה היום (שלישי) מכתב למנכ"ל רשת, אבי צבי, ובו היא טוענת כי יש חשד להתאכזרות בבעלי חיים בתוכנית "המירוץ למיליון".

במכתב, אשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, כותבת כהן פארן כי "באחד הפרקים האחרונים, במסגרת ביקור בקוריאה הדרומית, נערכה משימה המערבת בעלי חיים ימיים שנשלו מהים. חלקם חיים, חלקם כבר לא והם מוצעים למכירה באחד השווקים הגדולים בעיר סיאול". מדובר במשימה שצולמה בשוק הדגים בקוריאה, ובה המתמודדים נדרשו להעביר דגים ופירות ים לדוכנים השונים, כנהוג בשוק המקומי.

חברת הכנסת מבקשת לוודא שהתוכנית פועלת בהתאם ל"אמות המוסר והאנושיות המתבקשת, ושייאסר כל שימוש בלתי סביר או התאכזרות בבעלי חיים במסגרת התוכנית".

לסיכום, כהן פארן מציעה לשלב משימות התומכות בזכויות בעלי חיים, כמו לדוגמא – משימות הנוגעות למשבר בכלביות, תחרויות אימוץ, עצירת המשלוחים החיים של בעלי חיים מאוסטרליה לישראל ועוד.

מרשת נמסר בתגובה: "המירוץ למיליון היא תכנית חובקת עולם וחובקת תרבויות. המתמודדים עוברים בין יבשות, מדינות ותרבויות שונות. כחלק מהחשיפה לתרבויות השונות ולמנהגים השונים, המתמודדים מבצעים משימות מקומיות אשר נעשות תחת פיקוח והשגחה הדוקים של צוותי מקצוע מקומיים אשר משגיחים על הנעשה".

"בקטע הנוכחי של 'המירוץ למיליון' המתמודדים נמצאים בקוריאה ומבקרים בשוק אוכל מקומי, שם הם השתלבו בפעילות יום יומית של סוחרים וקונים מקומיים. בכל מקרה, אין ולא היה בכוונותינו לפגוע ברגשות הצופים של 'המירוץ למיליון' ומאחלים המשך צפייה מהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully