וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהנה פרנר הלכה לעולמה

לי-אור אברבך

31.10.2005 / 16:53

פרנר, מחלוצות ובכירות הטלוויזיה בישראל, מתה לאחר מחלה קשה בגיל 67. קשת וערוץ 10: "אישה נדירה ואהובה"

יוהנה פרנר, מנשות הטלוויזיה הבכירות בישראל, הלכה היום לעולמה לאחר מחלה קשה והיא בת 67 במותה. פרנר שימשה כמנכ"לית המשותפת הראשונה של ערוץ 10, עם רוני אלגרנטי. בתה של פרנר, דפנה, היא כיום מנהלת התוכניות של הערוץ.

פרנר הייתה מחלוצות הטלוויזיה החינוכית הישראלית, בה היא הגישה תכנית כמורה לביולוגיה. לאחר מכן התקדמה בתחנה והייתה למפיקה ואחראית על התוכניות. בהתמודדות על זיכיון הרדיו האזורי ניגשה פרנר עם קבוצת רדיו 'קול הים האדום', בו החזיקה בבעלות חלקית. בין השאר הייתה פרנר יועצת מיוחדת ואחראית על הדרמה בזכיינית ערוץ 2 קשת, שהיא נמנית על מקימותיה. במסגרת תפקידה הובילה פרנר לעלייתן למסך של סדרות כמו "הבורגנים" "לתפוס את השמיים" "בנות בראון" ופרויקט "סיפורים קצרים על אהבה".

יוסי מימן אמר היום לאחר היוודע דבר מותה של פרנר, כי הוא "המום מהסתלקותה בטרם עת של יוהנה. זכיתי להכירה ולעבוד עימה בשלבי הלידה הערוץ וראיתי בה אשה יוצאת דופן בערכיה ובכישוריה. יצירתית, חכמה, אמינה וישירה ואשת שיחה מרתקת שהיה כיף לעבוד במחיצתה. כולנו אהבנו אותה עד מאוד, זה לא קורה הרבה בקשרי עבודה".

מקשת נמסר היום כי "פרנר קבעה רף חדש, גבוה יותר, חד יותר ועמוק יותר לעשיית הטלויזיה בישראל. היא תמיד תשאר בליבנו". המנכ"ל אבי ניר אמר כי "העצב על לכתה של יוהנה הוא גדול. הייתה לה נוכחות ותרומה חד פעמית כאשת טלוויזיה ובעיקר כאדם יוצא דופן. נדירים האנשים, אשר ניחנו בתבונה וביכולות המקצועיות והרגשיות שלה".

הלוויתה של פרנר תתקיים מחר בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully