וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומר מסך" הביאה למעצרו של החשוד בפדופיליה

לי-אור אברבך

3.1.2006 / 11:27

האיש שווידויו הובא אמש בתוכניתו של אמנון לוי בישראל 10, מובא להארכת מעצר. עד למועד השידור נלחמה ההפקה באיסור פרסום שמו

נתפס הפדופיל, שלום אופוצ'ינסקי, שנחשף אמש בתוכניתו של אמנון לוי ששודרה בישראל 10. האיש נתפס במהלך שידור התוכנית וברגעים אלו מתקיים דיון להארכת מעצרו.

את שידור התוכנית ליוותה דרמה שהתנהלה עד למועד התוכנית. בצהריים קיבל עורך התוכנית, איתי דנקנר טלפון בהול מקרובת משפחה המבקשת להוציא צו איסור פרסום על זהות הפדופיל בכתבה. שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, נאווה בכור, קבעה בשעה חמש וחצי אחה"צ (כשמועד השידור הוא תשע בערב) כי היא מונעת את פרסום שם משפחתו של החשוד בפדופיליה "מחמת הבושה".

"ההחלטה בערוץ 10 ובמערכת התוכנית הייתה חד משמעית - שנלחמים בזה עד הסוף. שלא נכנעים להחלטה התמוהה של השופטת", אמר לוואלה! ברנז'ה עורך התוכנית איתי דנקנר, "אני חושב שהשופטת בחרה בדרך הקלה. זו התעלמות מוחלטת מהחוק ומחופש הביטוי".

בסופו של דבר השופט חאלד כבוב קבע דיון לשבע בערב בבית המשפט המחוזי בתל אביב. הדיון נמשך עד שמונה ורבע, בסופו הוא מחליט להפוך את ההחלטה. בפני כבוב הובאה על מחשב עדות של הפדופיל כפי שהובאה בתוכנית. בהחלטתו ציין השופט, כי הדברים שהשפיעו עליו אלו הדברים המזעזעים בהם הודה החשוד. "הקטעים הקשים באמת", אומר דנקנר, "נשארו על רצפת חדר העריכה ולא שודרו בתוכנית".

"אנחנו יכולים לשדר את הכתבה ורב האנשים שנפגעו יזהו אותו", אמר העורך, "אבל יש פה אמת עיתונאית שאי אפשר להתפשר עליה. בדיוק אותו הדבר קרה עם התוכנית הראשונה של הביטוח הלאומי. יש פגיעה היקפית של המשפחה ואנחנו לא נהנים ממנה אבל הם לא נפגעים מהפרסום שלי אלא מהמעשים של האיש".

נעצר תוך כדי זמן שידור התוכנית. ברגעים אלו מתקיים הדיון להארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully