וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים? כנראה שלא

אתי שכטמן

22.8.2006 / 15:55

מעריב דוחה שוב את עלייתם של העיצוב והפורמט החדשים של מוספי העיתון. המועד המשוער הפעם: חודש דצמבר

בכירי עיתון מעריב הוזמנו בשישי שעבר לישיבה בשרתון סיטי טאוור בתל-אביב בו התבשרו על-ידי המוציא לאור של העיתון, עופר נמרודי, כי השינויים הנרחבים המיועדים להתרחש בעיתון הוקפאו בשלב זה עד לחודש דצמבר. נמרודי הסביר לנוכחים כי בשל ההשפעות הכלכליות של המלחמה, השינוי נדחה שוב.

ההחלטה לשנות את פני העיתון התקבלה במעריב לפני כשנה. המגמה הייתה לשדרג את מוספי העיתון, בראשם מוסף הכלכלה ומוסף סופשבוע ולערוך שינוי בעיצוב ובתוכן, בהשקעה כספית לא מבוטלת. לנושא הוקצה שטח נדל"ן בבית מעריב, גוייסו המעצבים ענת קציר ואבנר הברפלד, ובתחום התוכן הצטרפו למוסף אמיר זיו, עורך G של גלובס, שמונה לעורך "סופשבוע", והעורכת הבכירה ציפה קמפינסקי, שהובאה לשמש כיועצת תוכן.

הכוונה במעריב הייתה לשנות תחילה את פורמט מוסף עסקים ולהרחיבו משמעותית, כדי להקדים מהלך דומה של מוסף הכלכלה של ידיעות אחרונות, אך העניין התעכב בעוד ידיעות הקדימו ושינו. בינתיים, במעריב, עוכבו התהליכים בין היתר בגלל עזיבתו של העורך הכלכלי משה פרל, שכמה ימים לפני פרישתו ערך פרזנטציה והציג את הפורמט המתוכנן.

גורמים במעריב אומרים שהמגמה במוסף סופשבוע החדש היא שינוי קיצוני בעיצוב ובתכנים: מספר מצומצם של כתבות מגזין, כשמספר המילים בכל כתבה יקוצץ גם הוא ואת העמודים ימלאו מדורים שונים. זיו וקמפינסקי עמלים על הפורמט החדש של סופשבוע כבר זמן רב, וזיו עדיין לא לוקח קרדיט כעורך המוסף בשל כך. העיתון החדש בעריכתו של אמיר זיו אמור היה לראות אור כבר ביוני השנה אולם
יציאתו נדחתה לאוגוסט, לספטמבר וכעת לדצמבר.

מו"ל מעריב, עופר נמרודי, ממלא מקום עורך העיתון, אבי בטלהיים ועורך סופשבוע אמיר זיו סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully