וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון מגייסים לאינטראקטיב

איילה צורף

22.3.2007 / 10:30

באתרי האינטרנט עלה לאחרונה קמפיין גיוס עובדים של מקאן אריקסון; לפי הקמפיין - הטלוויזיה והעיתונות מתו והאינטרנט הוא העתיד

קמפיין גיוס עובדים של מקאן אריקסון שמצהיר שהטלוויזיה והעיתונות מתו והאינטרנט הוא עתיד עולם הפרסום, עלה באחרונה באתרי האינטרנט.

המשרד, בעל היקפי הפרסום הגדולים ביותר בטלוויזיה, החליט להוציא לאור את עמדתו על הפרסום בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו, באמצעות קמפיין על דינוזאורים שנכחדו.

כך, למשל, הוגדרה הטלוויזיה בקמפיין: "מקלט תמונות וסאונד מיושן, מזכיר בצורתו את מסך המחשב, אך ללא יכולת אינטראקטיווית; שיטת הפרסום באמצעי זה היתה באמצעות קריינים שצעקו על הצופים בבית בעוצמת קול מוגברת". על העיתונים נכתב בקמפיין: "נועדו לעיטוף דגים, לניגוב שתן כלבים, לכיסוי אזורים בעת שיפוץ ועוד".

חלק מבכירי תעשיית הפרסום זכו בקמפיין הזה לעקיצות מכיוון מקאן. ראובן אדלר (מבעלי אדלר חומסקי), יריב מושבע של המשרד, ספג את העקיצות הכי בולטות: הוא הוגדר כקומבינטור החי באזור חוות השקמים, שקיבל את מזונו משרון. על משה גאון (שותף בבאומן בר ריבנאי) נכתב כי הוא שריד מתקופת השלטון של ברק.

בעוד שהמתחרים של המשרד זכו לעקיצות הקשורות בעברם הפוליטי, אילן שילוח (מבעלי מקאן) קיבל עקיצות נטולות עוקץ ארסי, וכותבי הקמפיין הגדירו אותו "טורף גדול ואכזרי הידוע בחיבתו ליגואר" - רמז למכונית שבה הוא נוסע.

בתגובה לשאלה אם ראשי המשרד שיתפו פעולה עם קמפיין שאומר שהטלוויזיה מתה, אמר יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "כמובן שההנהלה הבכירה תמכה בקמפיין. אילן שילוח הוא גדול תומכי הדיגיטל. אורן פרנק היה מעורב אישית בבחירת הדינוזאורים".

על השאלה מדוע הוחלט לא לחשוף את שם המשרד המגייס, אמר ארז: "רצינו ליצור באזז וסימני שאלה למשך יומיים-שלושה. כעת זה כבר עלה עם זיהוי מלא שלנו. מעבר לאינטרס האישי של מקאן דיגיטל יש במהלך הזה גם אינטרס לקידום כלל הענף ולגרום לכמה שיותר אנשים לתהות אם הם עובדים במקום הנכון עבורם".

הקמפיין הוא עבודה ראשונה של סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של מקאן דיגיטל, אלדד ויינברגר, שעבר ממקאן אריקסון למקאן דיגיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully