וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס חוזרת לפרסם את פסק זמן

איילה צורף

29.3.2007 / 10:18

תשקיע 7 מיליון שקל במסר "רגע מתוק בחיים". מההחלטה ניתן ללמוד כי החטיף אינו מועמד למחיקה, לעומת טעמי, כיף כף ומקופלת

שלוש שנים לאחר המיתוג מחדש שערכה שטראוס לפסק זמן בהשקעה של כמיליון דולר, מוחקת החברה כל זכר למהלך הקודם ויוצאת במהלך חדש. ל-TheMarker נודע כי החברה מתכננת להשקיע כ-7 מיליון שקל במיתוג מחדש של פסק זמן, מרביתם באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. דובר קבוצת שטראוס אישר את הדברים.

המהלך החדש יתבסס על הסיסמה הוותיקה של המותג: "קח פסק זמן - רגע מתוק בחיים", והוא יחזיר לחיים את המוסיקה שליוותה את המותג עוד מימיו הראשונים, וכן את המסרים השיווקיים שאיפיינו אותו בעבר.

בחורף 2004 ביצעה שטראוס מהלך מיתוג מחדש יחד עם משרד הפרסום ראובני-פרידן. באותם ימים הכריזה החברה כי החליטה למחוק את הקו הפרסומי והשיווקי שאיפיין את המותג עד אז, להכניס סיסמה חדשה, לשנות את הלוגו של המותג ולמחוק ממנו כל זכר לישראליות שהיתה בו עד אז. בקמפיין ששודר אז נראו נער ונערה בריטיים בתחנת דלק, בליווי מוסיקת רוק סוערת. כמה חודשים לאחר מכן כבר היה ברור שהמהלך, שלווה בניסיון להיכנס לתחום טבלאות השוקולד, לא הצליח. הציבור לא התחבר לקו החדש של המותג, והמכירות של פסק זמן ירדו לטובת קליק של יוניליוור.

שנתיים ישבה הנהלת שטראוס על המדוכה, ולבסוף הגיע למסקנה הכמעט מתבקשת: ננסה להחזיר את הגלגל לאחור ולמחוק את המחיקה. כעת יעלו לאוויר שני סרטוני פרסומת חדשים שמבוססים על הקו הוותיק של החברה, המציע לצרכנים לקחת פסק זמן מחיי היום יום. במקביל לקמפיין תצא החברה בקידום מכירות ארצי שיימשך כחודש ובמהלכו יחולקו חטיפים לצרכנים. מההחלטה של שטראוס להשקיע סכומים גדולים כל כך בפסק זמן ניתן ללמוד כי הוא אינו מועמד למחיקה, לעומת מותגים אחרים בהם טעמי, כיף כיף, מקופלת ועוד.

בתשובה לשאלה האם בדיעבד לא היה נכון יותר להשאיר את המותג כפי שהוא, ולא לנסות לערוך בו שינויים מרחיקי לכת, אמר גיורא בר דעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס ישראל: "בדיעבד קשה לנו לדעת מה היה יותר נכון למותג באותם ימים. אז היה ברור לנו שפסק זמן זקוק לריענון, ובחרנו בדרך מסוימת. כרגע החלטנו לעשות פריצה אחרת, גם בתחום המוצרי, עם טבלאות שוקולד חדשות. המוצר החדש נמצא על המדפים זה כמה חודשים, והוא הצלחה אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully