וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי הצב הזה?

28.11.2007 / 14:30

שני בדרנים מאיימים בתביעה וטוענים שהפרסומת של לאומי למשכנתאות מועתקת ממופע שלהם. הבנק: "נסיון מגוחך לייצר יחסי ציבור"

לבנק לאומי למשכנתאות שוגר היום מכתב דחוף ובו מתריעים שוקי דדשוב ויוסי ורד באמצעות עורכי דינם כי הם דורשים להוריד את הפרסומת של גדי סוקניק לבנק, בה הוא נצפה מדבר אל צב. זאת, מאחר ולטענתם הרעיון לפרסומת הועתק ממופע בידורי הנקרא "שוקי ושימי (הצב)", איתו הם כבר מופיעים למעלה משלוש שנים על במות ישראל וכמו כן משודר כבר במשך שנתיים בערוץ "YES קומדי" - מופע המורכב מדיאלוג בין שוקי דדשוב והצב שימי, אותו מדובב ורד.

"הצב הנראה במסע הפרסום שלכם דומה דמיון רב (שלא לומר זהה) לצב במופע של מרשיי ואף קולו של הצב (טון הדיבור, המבטא, הסלנג וכיוצא בזה) הינו זהה למאפייני הקול של הצב במופע של מרשיי", נכתב בהודעה ששוגרה הבוקר לבנק.

במכתב שנשלח טוענים עוד הבדרנים כי המופע מוכר בציבור וכי הם נדהמו לגלות את המסע הפרסומי, על אף שמעולם לא פנו אליהם נציגי הבנק לקבלת אישור להשתמש בקונספט האמור.

לאור זאת מבקשים עורכי הדין של השניים שהקמפיין יופסק במיידי וכי לא יוחדש אלא בהסכמת המרשים. בנוסף,טוענים השניים כי הם אינם מתכוונים לוותר על הסעדים הכספיים העומדים לרשותם בגין הפרת זכויות היוצרים שכבר בוצעה עם שידור הפרסומת, וכי הם דורשים פיצוי כספי הולם.

מבנק לאומי נמסר בתגובה: "מדובר בניסיון מגוחך לייצר יחסי ציבור על גבו של קמפיין מוצלח של בנק לאומי למשכנתאות. מיותר לציין כי הטענות מופרכות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully