וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של כולנו

ענת קם

4.10.2009 / 15:10

הסדרה "האוס" שמשודרת ב-HOT נמצאת במקום השלישי של מדד התכניות המדוברות של יפעת. "כוכב נולד" כצפוי בראש, "הישרדות" במקום השני

העונה השביעית של "כוכב נולד" הייתה התכנית המדוברת ביותר בחודש ספטמבר, על אף שהעונה הסתיימה באוגוסט, כך עולה ממדד התכניות המדוברות בתקשורת של יפעת מחקרי מדיה. התכנית של קשת מוביל את הטבלה לחודש ספטמבר עם שווי חשיפה של כ-597 אלף שקל. משדר הגמר שבו הוכרזה רוני דלומי כזוכה היה מחולל הסיקור העיקרי, אך גם הוצאת הדיסק של הזוכה במקום השני, מיי פיינגולד, הדיון על הרייטינג של משדר הגמר שהיה נמוך יחסית למשדרי הגמר בעונות הקודמות ועוד.

במקום השני בטבלה נמצאת העונה השלישית של "הישרדות" של ערוץ 10, שזכתה לסיקור בשווי של כ-514 אלף שקל. הכותרות שנגעו ל-"הישרדות" סבבו סביב שיבוץ פרק נוסף בימי חמישי ("האי הנעלם"), החלטתה של ביטוח ישיר להעניק חסות לתוכנית ונתוני רייטינג.

במקום השלישי בטבלת התכניות מופיעה סדרת הרכש היחידה בחמישייה, "האוס", שעונתה החמישית משודרת בימים אלו ב-HOT. הסדרה זכתה לסיקור בשווי 278 אלף שקל. במקום הרביעי נמצאת "מחוברות" של HOT עם חשיפה של כ-264 אלף שקל. שידורי התכנית הסתיימו אמנם בתחילת החודש אולם לאחר מכן היא זכתה לחשיפה במסגרת ביקורות טלוויזיה וטורים אישיים, וכן מוזכרת בין אירועי התרבות החשובים של תשס"ט וסביב הצלחתה של כוכבת הסדרה חנה רטינוב. "פרויקט מסלול" של רשת, ששידרה אתמול את פרק הגמר, סוגרת את החמישייה סיקור בשווי 140 אלף שקל.

לדברי נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "ערוץ 10 ממשיך להוכיח כי הישרדות היא קלף תקשורתי חזק, ולמנף אותה על מנת לנסות למצב עצמו כשחקן תוכן מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully