וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק לאוקטובר: נמרוד מאי - סמנכ"ל השיווק הבינלאומי של GetTaxi

21.10.2012 / 11:13

מאי נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות החדרת מוצר להזמנת מונית באמצעות אפליקציית סמארטפון המבוססת על "שירות מבוסס מיקום"

נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק הבינלאומי של חברת GetTaxi נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוקטובר. על פי האיגוד, הבחירה במאי נעשתה בזכות המהפכה שהובילה החברה שבמרכזה החדרה של מוצר ושירות חדשניים להזמנת מוניות באמצעות אפליקציית סמארטפון, תוך חינוך השוק לשינוי מהותי של הרגלי שימוש וצריכה בתחום הזמנת המוניות.

האפליקציה מבוססת על "שירות מבוסס מיקום" ומאפשרת להזמין מונית בלחיצת כפתור פשוטה מהסמארטפון על פי מיקום, תוך איתור המונית הקרובה ביותר. בסוף הנסיעה ניתן לדרג את השירות שניתן על ידי הנהגים, ובכך נוצרת אצלם מוטיבציה לשיפור השירות.

עוד מנימוקי איגוד השיווק: "בשנתיים מאז קיימת החברה הצטרפו לתחנת המוניות של GetTaxi בישראל מעל 600 נהגים ומוניות מתחנות מסורתיות, ובכך הפכה החברה לתחנת המוניות הגדולה ביותר במדינה. בישראל לבדה הורידו את האפליקציה כ-200 אלף איש אשר מבצעים כ-5000 הזמנות ביום, כאשר החברה ממשיכה להציג גידול של כ-50% מדי חודש. במקביל, בשנתיים אלה השלימה החברה חדירה משמעותית גם באנגליה ורוסיה. בקרוב תושק גם בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וניו יורק".

נמרוד מאי משמש כסמנכ"ל השיווק של החברה מאז הקמתה. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל שיווק וקהילות של חברת Incredimail, ראש מחלקת השיווק בערוצי דיסני ישראל ומייסד ובעלים לשעבר של "הגבינרייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully