וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט לאוקטובר 2012: וואלה! האתר המוביל

18.11.2012 / 13:00

וואלה! זוכה ל-48.3% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בניגוד לסקר TIM, אתר NRG של מעריב דווקא עולה ברמת החשיפה

וואלה! שומר על מקומו כאתר האינטרנט הישראלי הגדול בישראל עם 2.5 מיליון גולשים בחודש ומציג חשיפה של 48.3%, כך על פי נתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש אוקטובר. הנתונים מציגים עלייה קלה בנתונים לשני האתרים המובילים עם יותר משני מיליון גולשים בחודש: אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet עם 2.1 מיליון גולשים וחשיפה של 41.2%, ובפער משמעותי מהשניים נמצאים מאקו שנחלש מעט לנתון של 31.9% ותפוז שרושם 26.8%. את רשימת חמשת האתרים הנצפים ביותר בישראל סוגר נענע10 עם נתון של 24.1%.

אתר nrg של מעריב מציג בחודש אוקטובר חשיפה של 10.7%, ובניגוד לסקר TIM שהצביע על ירידה משמעותית, נתוני הוועדה למדרוג האינטרנט קובעים לו עליה קלה. אתר "הארץ" מציג עם הוא עליה לנתון זהה. Xnet לפני שניהם, גם הוא עם נתון של 10.7%. ואתר "עכבר העיר אונליין" מציג עליה גם הוא לנתון של כמעט 11%. אתר זכיינית ערוץ 2 רשת בולם את מגמת הירידה ומציג עלייה משמעותית מהמקום ה-26 למקום ה-21 עם חשיפה של 6.3 לעומת 4.5% בחודש הקודם.

מבין האתרים הכלכליים שומר "דה-מרקר" על יציבות בהובלה לפי נתוני הוועדה עם נתון של 12.5% והוא סוגר את רשימת עשרת האתרים הנצפים בישראל. כלכליסט שעקף את גלובס בחודש שעבר שומר על הפער ורושם באוקטובר עלייה לנתון של 10.6%, ואחריו גלובס עם נתון כמעט זהה.

מבין אתרי הספורט ONE נשאר המוביל עם נתון יציב של 9.6%, ספורט5 חווה ירידה משמעותית מנתון של 9.1% בספטמבר לנתון של 7.9% בחודש אוקטובר.

קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, "הארץ-דה מרקר" סוגרת את הרשימה

הוועדה למדרוג באינטרנט מדרגת גם את שש קבוצות הבעלות לפי מידת החשיפה. במקום הראשון נמצאת קבוצת וואלה! על עשרת אתריה (בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי) עם זינוק בחשיפה לאתרי הקבוצה מנתון של 58.4% בחודש ספטמבר לנתון של 60.2%. אחריה קבוצת ynet שכוללת תשעה אתרים (לרבות אול-ג'ובס, ביג-דיל וידיעות אונליין) שמקבלת בחודש אוקטובר נתון יציב של 49.4%.

קבוצת מאקו, הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת גם את buy2רושמת גם היא נתון יציב של 36.3%. אחריה קבוצת זאפ עם עלייה חדה לנתון של 34.3% לעומת 23.1% בחודש הקודם, וקבוצת תפוז מציגה נתון יציב של 28.8%. קבוצת הארץ-דה מרקר רושמת בחודש אוקטובר עלייה לנתון של 24.5%.

ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט בישראל, באמצעות ספק המדידה "גמיוס ישראל" מספק נתונים על גולשים מגילאי 7 ומעלה הגולשים באינטרנט דרך כתובת IP מקומית נתוני הוועדה מראים כי שיעור החדירה של האתרים החברים בוועדה (ראו הרשימה המלאה) בחודש אוקטובר הינו 90.4%, שהם כ-4.7 מיליון גולשים. הנתונים הדמוגרפיים מתבססים על מדגם מייצג של למעלה מ-30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.

סקר TIM אוקטובר 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
נתוני ועדת המדרוג באינטרנט לספטמבר 2012: וואלה! האתר המוביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully