וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים מאז רכישת בן צבי: מעריב עולה עם קמפיין ”חבילת סוף השבוע”

14.1.2013 / 15:47

מעריב ישיק בסוף השבוע קמפיין פרסומי בעלות מיליוני שקלים תחת מיתוג כל מוספי העיתון ומגזין ”את” של הקבוצה כ"חבילה לכל המשפחה”

לראשונה מאז רכישתו של שלמה בן צבי לפני למעלה מחודשיים, עיתון מעריב ישיק בסוף השבוע הקרוב קמפיין פרסומי. הקמפיין, בעלות של מיליוני שקלים, יופק באמצעות משרד הפרסום Lead מבית אדלר חומסקי, ועתיד למתג את חבילת מוספי סוף השבוע החדשה של העיתון תחת מטריה אחת כ"מתאימה לכל המשפחה". הקמפיין יושק במסגרת "ועידת מעורבים" שעורך העיתון.

חבילת סוף השבוע תהיה מורכבת מהמוספים הקיימים – סופשבוע, מוספשבת, ז'ורנל ומגזין סגנון, כאשר אליהם יצורפו למנויים גם מוסף הכלכלה "גלובס על הבוקר" שיצא היום לראשונה והעיתון "מעריב לילדים". גם מגזין הנשים "את" ומוסף חדשה תחת השם "המשבצת" - יוצעו במסגרת החבילה החדשה.

זו לא הפעם הראשונה בה יוצא מעריב בקמפיין שנועד לשווק את חבילת סוף השבוע, הנחשבת לאטרקטיבית עבור מפרסמים ומועדפת על מנויים. הפעם האחרונה בה יצא העיתון בקמפיין הייתה לפני שנתיים, אז שווק "סוף השבוע הגדול" של העיתון באמצעות משרד הפרסום "דה בריף", והציג בדומה להפעם חבילת תוכן הכוללת תכנים מכל זרועות הקבוצה והמגזינים בהוצאתה.

גם עיתון "הארץ" יצא בשנה החולפת בקמפיין לראשונה זה עשור, שנועד לשווק את מוסף סוף השבוע שלו לאחר שזה עבר מיתוג מחודש, והוא שווק מחדש גם למפרסמים. בעיתון החליטו לחדד את המסר השיווקי הישן-חדש 'הארץ- לאנשים חושבים', והושקעו בו כשלושה מיליון שקלים. קמפיינים פרסומיים הריצו בחודשים האחרונים גם יתר המתחרים בזירת הפרינט: בשבועות האחרונים יצא "ידיעות אחרונות" בקמפיין שילוט חוצות נרחב ששיווק את העיתון בהתבסס על ההיסטוריה ארוכת השנים שלו, וגם "ישראל היום" נמצא בקמפיין פרסומי מתמשך.

קמפיין מעריב יכלול מודעות בעיתונים ותשדיר שיעלה בטלוויזיה, והוא יושק כאמור במסגרת "ועידת מעורבים" שמתקיימת השבוע באילת. בוועידה יוצגו מיזמים להתנדבות, להשקעה בפריפריה, לסיוע לאוכלוסיות מוחלשות, לשיפור החינוך ולשמירה על הסביבה, וישתפו בה פוליטיקאים שונים וראשי מפלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully