וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של 2012: דניאל בירנבאום, מנכ”ל סודה סטרים

15.1.2013 / 15:28

איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית, כאיש השיווק של השנה "בזכות הפיכת סודה סטרים לאחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם"

איגוד השיווק הישראלי בחר היום (שלישי) בדניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית, כאיש השיווק לשנת 2012. בירנבאום, נבחר על ידי ועדת השיווק של האיגוד בזכות מה שהגדיר כ"מהפך שהובילה החברה שבמרכזו שינוי התפישה הצרכנית בתעשיית המשקאות הקלים העולמית".

בנובמבר 2010 הוביל בירנבאום הנפקה מוצלחת בנסד"ק בשווי 336 מיליון דולר. מאז צומחת החברה ושווי השוק שלה הנוכחי כ-800 מיליון דולר. ברבעון השני של 2012 דיווחה החברה על הכנסות שיא שהסתכמו ב-103 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם למניה עלה ב-37% ועמד על 0.52 דולר.

ועדת השיווק של איגוד הסבירה את הבחירה: "בירנבאום הפך את סודה סטרים מחברה גוססת לאחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם. בתוך כך, הוביל מהלכים שיווקיים רבים שהביאו לחיזוק ומיצוב המותג בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקאי בפרט. הוא הטמיע שיתופי פעולה אסטרטגיים עם רשתות ענק דוגמת וול-מארט, טארגט, מייסיס, Bed Bath and Beyond וחבר למותגים עולמיים כגון קראפט פוד. הוא השקיע בחדשנות ובעיצוב המוצר תוך שיתוף פעולה עם מעצבי-על כמו קארים רשיד ואיב בהר".

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי ניתן משקל של 75% לדירוג שקבעה ועדת השיווק -25% לדירוג החברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully