וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוח מקומי

4.2.2013 / 13:15

מקאן אריקסון יקים את "מקאן וואלי" - מרכז ניו מדיה במצפה רמון, אשר יעסיק 120 עובדים, ויספק שירותי ניהול דפי פייסבוק, קידום ממומן וקידום אורגני באינטרנט

משרד הפרסום "מקאן אריקסון" מודיע היום (שני) על הקמת "מקאן וואלי" - מרכז לשיווק דיגיטלי וניו מדיה במצפה רמון. בהקמת המרכז הושקעו של מאות אלפי שקלים והוא נעשה בשיתוף פעולה עם מיכל רומי, יזמית ועורכת מגזין "כביש ארבעים", שגם תנהל אותו ובתמיכה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשויות המקומיות.

מקאן וואלי יציע שירותי דיגיטל וניו מדיה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מכל רחבי הארץ. בין היתר, יספק המרכז שירותי ניהול דפי פייסבוק, קידום ממומן וקידום אורגני באינטרנט וברשתות החברתיות, שירותי מיתוג ועיצוב, בניית אתרים וכל שירות אחר שקבוצת מקאן אריקסון מציעה.

בחברה הודיעו כי בכוונתם לקלוט תוך שנתיים עשרות עובדים וש"מקאן וואלי" צפוי עד 2018 לספק תעסוקה לכ-120 עובדים באופן ישיר וכ-120 עובדים באופן עקיף. בימים אלו החל תהליך גיוס לעובדים מתאימים בעלי תואר ראשון שלא יחויבו להציג ניסיון קודם, ובחברה הודיעו כי המשרד יעניק להם שכר זהה לתפקידים מקבילים במקאן אריקסון בתל אביב. העובדים החדשים יעברו שישה חודשי הכשרה בתמיכת משרד התמ"ת. בנוסף, בחודשים הקרובים יפתח מקאן וואלי קורסי הכשרה למקצועות הניו מדיה לצעירי הדרום.

המשרד לפיתוח הנגב והגליל מלווה את הפרויקט מרגע יציאתו לדרך באמצעות סיוע בתשתיות, מציאת פתרונות דיור זולים ושילוב בקהילה. המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום מסר בהודעת המשרד: "זהו מהלך רוחבי המסייע בקירוב המרכז לדרום: הוא בעל השפעה לא רק על גידול בהיצע התעסוקה אלא גם על מעבר של אוכלוסייה מהמרכז לדרום. המשרד ימשיך לסייע למקאן אריקסון, אשר יזם את הפרויקט, לאורך כל הדרך". משרד האוצר, משרד השיכון והמועצה המקומית מצפה רמון תמכו גם הם במיזם וhקצו משאבים לפיתוחו.


סמנכ"לית הכספים ומשאבי אנוש חנה רדו, המובילה את המיזם, מסרה: "אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של הקמת מקאן ואלי, ונדהמים לגלות את ההיענות הסוחפת שאנו זוכים לה, הן ממשרדי הממשלה, הן מתושבי המקום שרואים במיזם מנוע לצמיחה כלכלית ומקצועית, והן מבעלי מקצוע שונים שרואים לנכון להירתם לעשייה באופן מיידי. ברור לכולנו כי המיזם הינו משנה מציאות. כארגון שמוביל את תעשיית הפרסום בארץ מזה שנים, אנו חשים אחריות ושליחות להשפיע ולחולל שינוי חברתי בישראל באמצעות הידע והניסיון שבידינו, ומאמינים כי הצלחה עסקית מחייבת קהילה איתנה וצומחת – ולהיפך".

מיכל רומי, מנהלת מקאן ואלי: "כילידת מצפה רמון, אני רואה במקאן ואלי הזדמנות חד פעמית לשבור את מעגל הקסמים של עיירות הפיתוח. המיזם מאפשר לנו לרתום את המומחיות המקצועית והחזון של משרד הפרסום המוביל בישראל, כדי להביא לשינוי אמיתי ומורגש בחיי התושבים, ולשלב בהצלחה בין פיתוח עסקי-כלכלי לבין פיתוח אנושי-חברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully