וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד

21.4.2013 / 23:02

כשלוש שנים לאחר חשיפת מסמך הרפז בה נקשר שמו, קיבל היום אייל ארד דרגת סגן אלוף מדובר צה"ל; "אחד מאנשי המילואים הבולטים של החטיבה"

סגירת מעגל: יועץ התקשורת הוותיק והבעלים של "ארד תקשורת" אייל ארד, המשרת כקצין מילואים בחטיבת דובר צה"ל, הועלה הערב (ראשון) בטקס חגיגי לדרגת סגן אלוף. את הדרגה העניקו לו ראש אגף המבצעים, האלוף יואב הר-אבן, ודובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי.

בקיץ 2010 נקשר שמו של ארד לפרשת גלנט עת שנחשף בערוץ 2 מסמך גלנט, לימים מסמך הרפז. המסמך, שחשפו העיתונאים אמנון אברמוביץ ורוני דניאל, כלל תוכנית אסטרטגית כביכול לבניית תדמיתו של האלוף גלנט במירוץ לרמטכ"לות, נשא את לוגו משרד יחסי הציבור שבבעלות ארד - "ארד תקשורת". חקירת המשטרה שנפתחה בפרשה גילתה כי המסמך זויף ע"י סא"ל במיל' בועז הרפז וכי לאייל ארד ולמשרדו אין קשר לפרשה.

גורם צבאי סיפר הערב לוואלה! ברנז'ה כי למרות שעבר את גיל הפטור, התנדב ארד להמשיך בשירות מילואים פעיל ומזה כשמונה שנים משמש כקצין מילואים בחטיבת דובר צה"ל. "אייל תורם רבות מניסיונו המקצועי והצבאי ועושה זאת בהתנדבות", אמר הגורם. "הוא אחד מאנשי המילואים הבולטים של החטיבה ותרומתו רבה. במבצע 'עמוד ענן' תרם אייל רבות לגיבוש אסטרטגיה תקשורתית".

בדובר צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו כי "סא"ל אייל ארד משרת בתפקיד מרכזי במערך המילואים של חטיבת דובר צה"ל. לאור שירותו האינטנסיבי ותפקידו הוענקה לו הערב דרגת הסא"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully