וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים יוענק לראובן אדלר בטקס פרסי האפי

16.6.2013 / 12:05

באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק לאדלר את הפרס על תרומתו לענף הפרסום, לאורך ארבעה עשורים

פרס מפעל חיים יוענק לראובן אדלר, על תרומתו לענף הפרסום הישראלי עוד מימיו הראשונים. את הפרס יקבל אדלר בטקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי, אשר יערך ב-7.7 במוזיאון תל אביב. זו הפעם השניה בה מוענק פרס מפעל חיים במסגרת תחרות האפי. בשנה שעברה הוענק הפרס לגזי קפלן ז"ל – מנכ"ל אסם.

ראובן אדלר הוא בוגר האקדמיה לאומנות "בצלאל" ועם סיום לימודיו עבד ארבע שנים במשרד הפרסום R.L.H.O בלונדון. כששב ארצה הקים את משרד הפרסום "אדלר תדמיות" ובסוף 1996 הקים עם איל חומסקי את משרד הפרסום "אדלר חומסקי" שהתמזג ב-1998 עם "ורשבסקי פריליך דובר" והיום הוא אחד מ-חמשת המשרדים הגדולים והמובילים בישראל.

לאורך השנים ניהל מספר קמפיינים פוליטיים, ביניהם: כל הקמפיינים של הליכוד משנת 1981 ואילך, בנימין נתניהו ב-1996 כמנהל קריאייטיב, אריאל שרון בשנים 1977 ("שלומציון"), 2001, 2003 ו- 2006 עם "קדימה", ציפי לבני ב-2009 אשר ניצחה בבחירות וכן של מספר ראשי ערים. אדלר אחראי לבניית תדמיות ומיתוג של חברות וגופים רבים בישראל כמו: מפעל הפיס, שמן, טבעול, יפאורה תבורי, תה ויסוצקי, פז, בנק אגוד, מועצת הלול, חברת החשמל, ישראכרט, תמי 4, מכבי חיפה, כביש 6 ועוד. קמפיינים רבים בהובלתו זכו בפרסים בארץ ובעולם.

בשבוע שעבר הוכרזו העולים לשלב הגמר בתחרות. 46 מהלכים יתחרו ב-14 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה היוקרתית Effie Platinum. בין החברות הבולטות בגמר: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה קולה, תנובה, ביטוח ישיר, טמבור ועוד.

האפי הוא פרס בינלאומי. לתחרות ניגשות חברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully