וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי משיק קרן השקעות בסטארט אפ

30.3.2014 / 14:05

פעילות הקרן של משרד הפרסום תכלול איתור, השקעה וליווי מיזמים טכנולוגיים בעיקר בשלב המוקדם - תוך השקעה של עד מיליון דולר בפיתוחם

קבוצת אדלר-חומסקי מרחיבה את פעילותיה ומודיעה היום (ראשון) על השקת קרן השקעות בחברות סטארט אפ טכנולוגיות. על פי משרד הפרסום, פעילות הקרן תכלול איתור, השקעה, ליווי ופיתוח של מיזמים טכנולוגיים בעיקר בשלב ה- early stage ועסקים חדשים בשלבים אחרים בהם הקבוצה תהיה שותפה. לניהול הקרן מונתה תמר רשף בצלאל שמונתה לאחרונה כסמנכ"לית פיתוח עסקי של הקבוצה. בחברה מבטיחים כי הקרן תשקיע עד מיליון דולר בכל חברה.


על פי אדלר-חומסקי מטרת הקרן היא "להרחיב את תחומי הפעילות של הקבוצה בעזרת חברות שיהוו את העתיד של עולם השיווק והפרסום, תוך מינוף ומתן ערך מוסף ללקוחות הקבוצה בהיבטים של חדשנות טכנולוגית באפיקי פרסום ובכל תחומי התקשורת השיווקית". אסטרטגיית ההשקעה בחברות הסטארט אפ עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת הפרסום WPP, אליה משתייכת חברת GREY הנמצאת בהסכם אפיליאציה עם אדלר חומסקי.

בשנים האחרונות קבוצת אדלר חומסקי השקיעה בחברות סטארט אפ ומיזמים נוספים, בין היתר, החברה השקיעה בעבר בין היתר ב- kenshoo 5min ,Focalinfo. בשלוש השנים האחרונות הגבירה הקבוצה את הפעילות בתחום וכיום היא מושקעת ב-11 חברות, ביניהן, GamEffectiv, mipso, supportmachines, zoomd, flayvr, mobli banner play ועוד.

תמר רשף בצלאל מסרה: "אדלר חומסקי הנו משקיע אסטרטגי ואני בטוחה שהרקע, הניסיון והקשרים שלנו כמשרד פרסום מוביל בשוק יעזרו למנף את ההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully