וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נערך לבאות - ארז וינר שכר משרד יחסי ציבור

2.6.2014 / 12:52

עוזר הרמטכ”ל לשעבר החשוד בזיוף מסמך הרפז ייעזר מעתה בשירות משרד ”פרו אסטרטגיה” - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. וינר נעצר לאחרונה, יחד עם אבי בניהו ובועז הרפז

נערך לבאות: עוזר הרמטכ"ל לשעבר אל"מ במיל' ארז וינר, החשוד בזיוף מסמך הרפז - שכר משרד יחסי ציבור. לוואלה! ברנז'ה נודע כי וינר יעזר מעתה בשירות משרד "פרו אסטרטגיה" שבניהול גיא אופק, אורי רמתי ויובל לידור.

וינר נעצר לאחרונה על ידי המשטרה, יחד עם אבי בניהו ובועז הרפז, והשלושה נחקרו באזהרה. הוא עומת עם ההקלטות מלשכת הרמטכ"ל ועם החשדות בעניין תיאום גרסאות לכאורה, ובתום חקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. בין היתר נאסר עליו ליצור קשר עם יתר המעורבים בפרשה או לצאת מהארץ. בשבועות הקרובים אמורה המשטרה להשלים את זימון הנחקרים והעדים בפרשה.

מאז פרש וינר מהצבא לפני כשנה הוא פנה לעסקים, והוא משמש כיועץ לחברות מסחריות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי את ההחלטה להיעזר בשירותי ייעוץ תקשורת לקח לאחר מעצרו, ולקראת המשך החקירה והמעצרים הצפויים של בכירים נוספים שכצפוי יציפו את שמו שוב בכלי התקשורת. יצוין כי בועז הרפז נעזר ביועץ התקשורת רונן צור, ואבי בניהו הוא דובר צה"ל לשעבר ובעלים של משרד יחסי ציבור.

ב"פרו אסטרטגיה" יטפלו בתיק של וינר המנהל מקצועי יובל לידור - לשעבר יועץ התקשורת של שר האוצר יובל שטייניץ, דובר המל"ג ומנהל התוכן המיוחד של "כלכליסט". לצידו יטפחל בתיק האסטרטג אורי רמתי המשמש כיועץ פוליטי לאישי ציבור ומועמדים לכנסת ולממשלה. החברה מיצגת כיום בין היתר את "שובה ישראל", חברת "שב"א", את לשכת סוכני הביטוח ואת ועדי הרופאים של הדסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully