וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינית אני מדברת

9.6.2014 / 15:08

פרסום ראשון: משרד יחסי הציבור של עורכת ממון לשעבר יעל דרומי ייצג בישראל את חברת ברייט פוד הסינית, הבעלים החדש של תנובה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

משרד יחסי הציבור גילאב אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי ייצג בישראל את חברת ברייט פוד הסינית, הבעלים החדש של תנובה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המשרד נמצא בבעלות אבי שוברט ומשה גל, ולאחרונה הצטרפה אל השניים כשותפה גם יעל דרומי, לשעבר עורכת מוסף ממון של ידיעות אחרונות. דרומי מובילה בחברה את תחום שיתופי הפעולה בין גורמים עסקיים לבין גופי מדיה ותקשורת.

ברייט פוד, חברת המזון השנייה בגודלה בסין הנמצאת בבעלות ממשלת סין, חתמה בחודש שעבר על עסקת הרכישה של תנובה, והעסקה צפויה להיות מושלמת בחודשים הקרובים. ברייט פוד נערכת, ניתן להניח, לאפשרות שיצוץ בשנית משבר תקשורתי סביב השלמת העסקה כמו צעדי המחאה שיזמה בחודש שעבר תנועת המושבים אשר הפגינה נגד המכירה מול משרדי אייפקס בתל אביב, החברה המוכרת.

צעדי המחאה קיבלו כיסוי תקשורתי נרחב, ועל מנת להתמודד עם הביקורת הציבורית יצאה ברייט פוד בשורה של הצהרות, בהן הודיעה כי בכוונתה לשמר את מרכז העסקים של תנובה בישראל, וכי יהיה רוב של ישראלים בהנהלת החברה וכי היא תימנע מקיצוצים. יחד עם זאת, החברה לא מחויבת לכך מבחינה משפטית.

בגילאב אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully